Permalänk
Medlem

Gta V crew ps3

Tja! snart släpps Gta v och strax där på Gta online, ser verkligen fram imot det, så tänkte kolla om det finns folk som vill dra ihop sig och göra ett crew 18+ (PS3) skriv i kommentaren eller skicka iväg ett meddelande om nån är intresserad!

Permalänk
Medlem

tjena jag skulle gärna vilja joina, men är tyvät inte 18 :/ fyller om några månader

Permalänk
Avstängd

Tjena låter bra joinar kärna är 26.

Permalänk
Medlem

Låter intressant. Jag är nog på (29år)

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk

Jag joinar gärna
La en förbokning på GTA V idag..
Jag heter Papasmurf351 i Ps network.

Ålder 24

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Avstängd

en snabb fråga bara mp kommer inte på realse dagen va äre 2 veckor efter ? eller minns jag fel ? // Panos

Permalänk
Medlem

japp 2 veckor efter stämmer bra de

Permalänk
Avstängd

Oki tack får väll klara spelet innan mp kommer

Skrivet av hugob0ss:

japp 2 veckor efter stämmer bra de

Permalänk
Medlem

Lite OT, hur är Online uppbyggd?

Såg att man kan köpa hus o så, men drar någon upp en server som sparar all progress? Just åt dem spelarna som joinar? Eller är de en stor server för att spelare, som jag har riktigt svårt o tro?

Inte velat läsa något om de för jag är rädd att med informationen få med massa spoilers som jag inte vill veta om spelet än :)?

Permalänk
Medlem

Tja! Jag sticker och köper det på midnight release senare ikväll! Jag är 19 och är en väldigt ''lätt'' person att ha att göra med Jag skulle gärna vilja vara med i en svensk crew Skicka ett meddelande så jag vet svaret senare

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk
Medlem

Finns det en Crew som någon här har skapat eller? Hur går man med i den? *lost*

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Finns det en Crew som någon här har skapat eller? Hur går man med i den? *lost*

Samma här helt lost, men tydligen är denna för alla plattformar ingen aning hur det funkar men men

http://socialclub.rockstargames.com/crew/sweclockers

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Samma här helt lost, men tydligen är denna för alla plattformar ingen aning hur det funkar men men

http://socialclub.rockstargames.com/crew/sweclockers

Stämmer bra. Har gjort klart allt så är med i SWEC nu

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Självklart är man sjukt taggad på GTA online så jag hoppade in i gruppen!

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Medlem

Jag är 19 och ska snart sticka till GAME i täby för att köpa det vid midnatt!

TAGGA GRAPPAR! ;D;D;DDDD

Visa signatur

Chassi: Parvum S2.0 CPU: I7 3770k @4.6 GHz Watercooled RAM: Corsair LP 16 GB 1600 MHz GPU:ASUS GTX 980 Ti @1.3 GHz Moderkort: ASUS Maxiumus V Gene PSU: Corsair RM750 Lagring: Samsung 840 EVO 250GB + 850 EVO 250GB Ljudkort: Asus Xonar U7

Kringutrustning: Logitech G402, Logitech UltraX, Logitech G35, BenQ XL2430T

Permalänk

Jag gick just med i crewet
Vet ni vad som händer om man är med i flera crew, kan det bli komplikationer vid gängkrig osv? (jag antar att de crewen jag är med i inte går i krig mot varandra)

Permalänk
Medlem

Crew

Tjena!

Joinade precis Crewet, Brukar mest från 23:00 - 13:00 ungefär eller sålänge man orkar *;=)

Mvh Linkahan [aka] Linkan

Permalänk

Gick med i swec crew.
Heter Diofantos på PS3.

Permalänk
Avstängd

Tjena alla ... hur funkar gta online jag fixar min gubbe men ändå så kör jag med dom andra ?

Permalänk
Medlem

Har joinat. Är 23 år. Heter nonameswayne. Synd att det inte verkar gå att lira än bara.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NoNamesWayne:

Har joinat. Är 23 år. Heter nonameswayne. Synd att det inte verkar gå att lira än bara.

Oki tack ... när kommer man kuna köra online da ? Nån som vet ?

Permalänk
Medlem

Det funkar sporadiskt nu. Även jag har gått med i klanen nu, Krioos heter min GTA karaktär och Lindroos är mitt PSN

Permalänk
Medlem

Heter xerbe även ingame. Försökt styra upp lite missions men inte många som verkar vilja spela missions. De flesta kör bara runt och skjuter...

Permalänk
Medlem

Funkar inte alls för mig. Har blivit av med 5 karaktärer hittills. Ingenting verkar sparas så man får börja om varenda gång.
Rockstar suger. Sämsta onlinetjänsten jag ngnsin varit med om.

Permalänk
Medlem

23 år och går gärna med

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Avstängd

Nån som vill lira ?

Permalänk
Avstängd

Sådär nu var man med

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

PSN: Frellwit
Social club: frellwit

Har inget headset till PS3an bara. (Jobbigt att köra tvåmanna race utan. )
Kan vara kul om några vill använda mumble via datorn istället.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ansluter gärna till ett crew! (:

PSN: chrilledille
Social club: Chreds

har inte heller något headset med kan använda datorn ev. köpa headset om det någon att ha!

Är det någon annan än jag som har problem att starta div uppdrag, race etc.? Spelet hamnar på loading screen när jag försöker joina. Stod på loading i en timme under lunchen och blev tvungen att starta om spelet för att fortsätta lira. Händer varenda gång :/