Dell lanserar hybriden XPS 11 – uppgraderar XPS 13 och XPS 15

Permalänk
Melding Plague

Dell lanserar hybriden XPS 11 – uppgraderar XPS 13 och XPS 15

En övergång till Intel Haswell är huvudnumret i Dells uppdaterade datorfamilj XPS, som även får ett nytillskott i form av hybriden XPS 11 med pekkänsligt tangentbord och haptisk återkoppling.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Tangentbordet på 11'an gav mig avsmak direkt. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det en ips-panel med lägre betraktningsvinkel, eller är det tn (gällande Xps 11)? Det framgick inte tydligt.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Tangentbordet på 11'an gav mig avsmak direkt. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Indeed, får ont i fingrarna bara av att tänka på det.

Btw, är inte XPS Dells gaming-serie? Dom här burkarna känns inte särskilt gaming?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av backfeed:

Är det en ips-panel med lägre betraktningsvinkel, eller är det tn (gällande Xps 11)? Det framgick inte tydligt.

Det är oklart vilken panel det handlar om, men det är inte IPS.

Skrivet av s0sdaf:

Btw, är inte XPS Dells gaming-serie? Dom här burkarna känns inte särskilt gaming?

Numera är XPS företagets "consumerization"-serie och riktas mot företagare såväl som konsumenter med högre krav.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Det är oklart vilken panel det handlar om, men det är inte IPS.

Ah. Lägre betraktningsvinklar och ingen angiven paneltyp luktar tn. Får hoppas att jag har fel.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Indeed, får ont i fingrarna bara av att tänka på det.

Btw, är inte XPS Dells gaming-serie? Dom här burkarna känns inte särskilt gaming?

Inte sen Dell köpte Alienware. Nu är XPS deras high quality lineup.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Inte sen Dell köpte Alienware. Nu är XPS deras high quality lineup.

Precis så.

Permalänk
Medlem

Tydligen bara jag som verkar gilla 11:an

Permalänk
Inaktiv

Synd att den inte kommer till Sverige.