Permalänk

Gratis Xbox live?

Hejsan, efter att ha spelat Gta V Online över helgen då man fick xbox live gold gratis vart jag fast har varit runt och läst lite och sett att man kan få 3 månader gratis men vet inte riktigt hur? Något om 3 första profilerna på xboxet? Väldigt dålig koll. Fick med 1 månad som låg i kartongen när jag köpte xboxet, kan man få mer?

Tacksam från mer kunniga

Permalänk
Medlem

De tre först xbox live kontona som du skapar får 1 månad gratis xbox live gold vardera.
Exempelvis så skapar du profilerna:
xxXXSLAY3Rxx5xx (1 månads live)
iHeadshotz EU (1 månads live)
ULC Haze (1 månads live)

Smått redigerad off-topic.
Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Skrivet av Hattifnatten:

De tre först xbox live kontona som du skapar får 1 månad gratis xbox live gold vardera.
Exempelvis så skapar du profilerna:
xxXXSLAY3Rxx5xx (1 månads live)
iHeadshotz EU (1 månads live)
ULC Haze (1 månads live)

Vart hittar jag min kod? Mitt konto är det andra skapat. Ändrade texten är medveten om att jag råkade skriva "Grattis"

Smått redigerad off-topic.
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GoldToazt:

Vart hittar jag min kod? Mitt konto är det andra skapat. Ändrade texten är medveten om att jag råkade skriva "Grattis"

Du får ingen kod. du får typ prova på live 1 månad eller va man ska säga. va längesen jag gjorde det ^^ Men gå in där du köper live så ska det finnas där någonstans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GoldToazt:

Vart hittar jag min kod? Mitt konto är det andra skapat. Ändrade texten är medveten om att jag råkade skriva "Grattis"

Har för mig att de tre första kontona automatiskt får 1 mån guld.
Du ska inte behöva göra något mer än att göra dem till live-konton.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Skrivet av Hattifnatten:

Har för mig att de tre första kontona automatiskt får 1 mån guld.
Du ska inte behöva göra något mer än att göra dem till live-konton.

2 Av dom är Live konton, ett av dom 2 är mitt. Har inte aktiverat mitt xbox live eller något så.

Permalänk
Moderator
Moderator

*Rubrik redigerad, tråd rensad.*

Förhoppningsvis kan vi nu fortsätta en lite mer seriös diskussion istället för att tramsa och hänga upp oss på en felstavning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.