Permalänk
Medlem

Vilka Spel?

Tja! Fick nyss svar av Elgiganten att jag är garanterad en ps4 på release. Men har inte bestämt mig vilket/vilka spel jag ska köpa till.
Så vad tycker ni av dom här spelen?
Knack , Killzone , Black Flag. Eller så funderar jag på att köpa ps plus och bf4 eller ghost

Permalänk
Medlem

Diggar Killzone*

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Medlem

Om du inte har en budget hade jag köpt allt.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

Knack skulle jag lugnt köpa. Ingen tvekan.
Killzone blir mer och mer intressant. Bara de fixar styrningen.

Permalänk
Medlem

Jag har råd med alla spelen, men vill inte ha alla spel på en gång. Kommer inte kunna bestämma mig vilket jag ska spela haha

Permalänk
Medlem

Killzone eller Knack. De andra spelen släpps på PC

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Killzone eller Knack. De andra spelen släpps på PC

Håller med där. Jag gör samma sak på PS3 som jag kommer göra på PS4. På konsolen spelar jag konsol-exklusiva titlar och resten blir på PC.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden pga. att rubriken inte uppfyller kraven i forumreglerna:

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Skicka mig via PM ett förslag på en mer beskrivande rubrik så att jag kan låsa upp tråden.

Mvh
/KimTjik