Fredagspanelen 66: Radeon R9 290X, Nvidia kontrar och Microsoft släpper Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Serious sam? WHY SO SERIOUS!?

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk

Fredagspanelen, Amazing! som vanligt

Som sann fanboy ville jag bara säga AMAZING! Som vanligt Fredagspanelen, varannan veckas höjdpunkt =D

Permalänk
Medlem

Älskar trött- och bitterclockers. Suveränt avsnitt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Måste bara hålla med ditt inlägg o svar!

Det är nästan så man undrar vad som är fel på vissa medlemmar.

Eller ni menar på allvar att ni vill ha ett "Tv 2-nyhets-uppläsning" likt Rapport

Skoja med mig, ni kan bara inte mena allvar?

Vart är humorn i er?
Släpp loss lite, lätta lite på slipsknuten och var inte rädd, för att vara en människa. Ni kommer att må så mycket bättre. Prova, det kostar inget framför spegeln

Själv tycker jag att det är väldigt skrämmande att folk reagerar på att andra har roligt/skrattar och trivs med sitt liv.

Skrämmande är vad det är!!

Jag skrev verkligen inte att de inte fick ha roligt och skämta. Det ska givetvis vara mycket sådant håller jag med om. Jag tycker bara det vart lite väl mycket ironi vilket kan ses som lite tramsigt. Men det var hårfint i min mening.

Håller ni inte med mig så respekterar jag det absolut och jag tänker inte klanka ner på er för det. Jag gav bara lite konstruktiv kritik till något som var näst intill perfekt så det skulle bli helt perfekt enligt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Men hallå!!!

Vilket hade du föredragit:

1. Att dom är sig själva och får oss tittare att känna sig bekväma, skrattar och skämtar. Svaren dom ger är ren fakta med glimten i ögat

Eller.

2. Två stela @ nyhetsuppläsare som bara tjatar en massa fakta.

Och som du skriver: och de står och skrattar åt allt. Men det är väl härligt (om man nu fattar innebörden av skrattet, gör man inte det, så kan jag mycket väl förstå att det uppfattas som oseriöst, men då skall man nog spegla sig själv i första hand)

Prova. du har mer kraft än du tror. Det gäller bara att kämpa lite.

En till "jag-tittar-bara-på-bilderna" kommentar.

Självklart får man skratta och ha roligt. Men samtidigt så kollar jag på detta pga av en sammanfattning av nyheterna. Första tiden är helt okey och de slänger olika småskämt mellan varandra, detta är roligt. Men när det mot mitten börjar gå över till bara flams då är det inte roligt längre. Det lite som att "Seinfeld" skulle gå över till "2 and a half men" humor.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)