Google bjuder in till evenemang på Google+ klockan 17:30

Permalänk
Medlem
Skrivet av radx:

Fattar inte den dåliga tonen mot Google+. Jag tycker Google+ är sjukt mycket trevligare än exempelvis Facebook. Det kanske har att göra med mitt teknikintresse dock, vad vet jag. Men jag gillar att man kan få rätt meningsfulla diskussioner och troll är rätt sällsynta och jag slipper se all smörja som alla spelinbjudningar och skräp som det kryllar av på Facebook.

För att inte snacka om Google+ Appen. Sjukt mycket snyggare och funktionell än Facebooks ditto. Den laggar inte och den fastnar inte och den rullar på fint även på lite äldre hårdvara (s2)!

Sjukt taggad på Nexus 5. Äntligen kan min gamla S3 dö! Jag har överlevt senaste året med min S3 tackvare CyanogenMod. Men hårdvaran är bra daterad idag.

Jag gillar också google+ men INGA av mina vänner har det, så syftet dör lite. Önskar att folk började lämna fb så G+ kan börja ta fart.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Min Nexus 4 är alldeles för ny för att bytas redan men annars skulle jag tagit denna. Blir nog en Nexus 6 någon gång i framtiden. iPhone kan jag inte tänka återgå till så länge inte de gör större skärmar.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

LG G2 får äran att sätta mig i nöje istället för Nexus 5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spetsen_nr11:

Det är ju helt sjukt hur slutledningsförmågan ser ut nu för tiden. Hur får man ett event för Google+ till ett event för Android? Visst har Nexus 5 fullständigt läckt sönder nu så man tycker den borde presenteras snart, men utöver det finns det väl inget som pekar på att den skulle presenteras om man ska prata om Google+?

Med det sagt vill jag verkligen att Nexus 5 presenteras ikväll (eller allra helst ännu tidigare), har väntat på den telefonen sedan maj och blir köp direkt så fort den kommer.

Lustigt, du framstår som om du har Alzheimers. Sist Google skulle prata lite allmänna saker på ett "frukostevent" så fick vi Nexus 7. Har du redan glömt?

Det finns inga garantier för något men med tanke på Googles mönster med events så är det mer än rimligt att anta att det blir mer än bara G+. Dessutom, jag är alltid lite road av folk som tar allt som storföretag säger på förväg som omedelbar sanning. There's a fool born every minute...

Permalänk
Medlem

P.S. Har reggat mig för eventet via mitt Googlekonto, jag vägrade dock signa upp för G+, så det verkar funka ändå även om de pushar G+ ganska ordentligt. Finns det någon livestream, t.ex. YouTube?

Permalänk
Medlem

2800 kr inklusive moms? låter intressant!

Permalänk
Medlem

Va fan..nån som följer eventet? Får fel hela tiden och inget uppdateras.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk

På vilka sätt kommer man kunna följa evenemanget? Kommer man kunna kolla via YouTube eller någon dylik streaming-sida? Är väldigt intresserad av att följa detta nämligen.

Länken i artikeln tar mig bara till detta:

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Va fan..nån som följer eventet? Får fel hela tiden och inget uppdateras.

http://www.christianpost.com/news/google-event-october-2013-l...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

På vilka sätt kommer man kunna följa evenemanget? Kommer man kunna kolla via YouTube eller någon dylik streaming-sida? Är väldigt intresserad av att följa detta nämligen.

Länken i artikeln tar mig bara till detta:

http://anony.ws/i/2013/10/29/BrNhC.png

Gick inte via Google+, men hittade länk hos youtube:

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk

Det värsta med sådana här livesändningar är punktligheten...helt klart.

Permalänk
Medlem

Ja, det verkar gå sådär..

Permalänk
Skrivet av XPerion:

Gick inte via Google+, men hittade länk hos youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=al0k1Dia6E0#t=1066

Tack! Tråkigt dock att INGEN lansering nu för tiden sker smärtfritt. Inte ens ett sådant här mindre evenemang kan dra igång i tid. Jag har väntat i femton minuter nu, men inte minsta livstecken har uppvisats. Om folk inte kan hålla en sagd tid bör de sluta lova saker och ting. Känner hur förtroendet ständigt tryter när det utlovas en viss tid men sedan bara skjuts upp, skjuts upp och skjuts upp ytterligare – för att till slut starta jättelång tid efter att det egentligen var sagt.

Svagt jobbat, Google...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Tack! Tråkigt dock att INGEN lansering nu för tiden sker smärtfritt. Inte ens ett sådant här mindre evenemang kan dra igång i tid. Jag har väntat i femton minuter nu, men inte minsta livstecken har uppvisats. Om folk inte kan hålla en sagd tid bör de sluta lova saker och ting. Känner hur förtroendet ständigt tryter när det utlovas en viss tid men sedan bara skjuts upp, skjuts upp och skjuts upp ytterligare – för att till slut starta jättelång tid efter att det egentligen var sagt.

Svagt jobbat, Google...

Strömavbrott hos Google...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dom sitter förmodligen och lirar BF4 och har glömt av tiden

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk

Woohooo nu startar det...

Permalänk
Medlem

Nu kom det igång. Elfel.. haha

Permalänk
Medlem

Verkar bli en hel del svammel att lida igenom, kanske inte ens blir någon hårdvara?

Permalänk
Skrivet av David_87:

Verkar bli en hel del svammel att lida igenom, kanske inte ens blir någon hårdvara?

Blir förbannad om det inte blir någon telefon...

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Jag känner mig lurad! Det här handlade inte alls om telefoner eller android i huvudtaget!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem
Skrivet av HElephant:

Blir förbannad om det inte blir någon telefon...

Dags att bli förbannad i guess

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness

Permalänk
Medlem

Haha alla trollade av Google!

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Medlem

Bortkastad tid då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edda123:

Haha alla trollade av Google!

Google har nämnt tydligt och klart. Att denna event handlar om Google+ och hur får du till att dom trollar?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk

Helt hysteriskt ointressant. När videon som skulle vara så jävla amazing drog igång blev det riktigt pinsamt. Det enda som var lite imponerande var statistiken från Google+. Ge oss Nexus 5!

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk

Frågan är när Android 4.4, Nexus 5 och Nexus 10 kommer att tillkännages egentligen...

Uppgifter har läckt ut så att det räcker och blir över. Börjar bli dags för att någonting officiellt släpps snart.

Permalänk

Eventet hette morgon med Google+ så varför förväntar man sig då att det ska komma nyheter om Nexus 5 och Android? Får se om jag ser på eventet sen annars kan man väl alltid läsa om det.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

I vanlig ordning amerikanskt smöreri. Liksom skippa predikan och gå till det som är värt att nämnas i sammanhanget.

Företag uppdatera sin tjänster, det vet vi. Google behöver ett meningslöst event för att berätta att de underhåller och uppdaterar sina tjänst?

Permalänk
Skrivet av XPerion:

Google har nämnt tydligt och klart. Att denna event handlar om Google+ och hur får du till att dom trollar?

Eller hur, snarare SweC som trollar och drar lite förhastade slutsatser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av radx:

Fattar inte den dåliga tonen mot Google+. Jag tycker Google+ är sjukt mycket trevligare än exempelvis Facebook. Det kanske har att göra med mitt teknikintresse dock, vad vet jag. Men jag gillar att man kan få rätt meningsfulla diskussioner och troll är rätt sällsynta och jag slipper se all smörja som alla spelinbjudningar och skräp som det kryllar av på Facebook.

För att inte nämna alla fjortisar och andra uppmärksamhetskåta idioter som befinner sig där. Så länge fb är störst kommer inte det faktumet förändras, eftersom de inte är intelligenta nog att bryta strömmen. Visst är grundtanken med att samla alla vänner rätt bra, men det kan också leda till att fel folk söker sig dit. En klar fördel med Google+, även om jag (ännu) inte använder det personligen.

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år