SweClockers servrar redo för Battlefield 4

Permalänk
Medlem

Hardcore och Rush skulle sitta fint!

Permalänk
Medlem

många har startat igång BF4 genom VPN verkar det som. vad jag kan se på twitch tv

Permalänk
Medlem

SHIT va najs detta kommer bli! Vilken tid kommer servrarna att sättas igång? Ska nämnligen på midnight-release på onsdag, hade varit suveränt om dom är igång redan när man kommer hem!

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

Jag tror BF4 just nu bara bundlas med R9 290x

Jag tror faktiskt att alla som har Never Settle också kan skaffa BF4:
http://sites.amd.com/us/game/games/Pages/games.aspx

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt!
Kommer att befinna mig på LAN men de flesta kommer förmodligen att spela BF4.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Elghinnarisa:

Jag röstar på admin/mod slakt med screens/video tävling igen. Det var roligt när vi körde det på battlefield eventet

Haha, det var hård kamp vill jag minnas. Rätt jämnt ett bra tag

Skrivet av JackeShan:

Den 14:e November är det väl!?

Ska bli kul att få spela på SweC servrar igen

Varmt välkommen!

Skrivet av AxxT:

Vad härligt! Hoppas på admins inte ska behövas. Men om, så hoppas jag dem är lika bra , rättvisa som i forumet!

Skickades från m.sweclockers.com

Vi hoppas också att vi inte ska behövas, det är inget knepigt med våra regler. Trivsel och respekt är grundstenar.

Skrivet av MiLeS:

Kul, kommer ihåg när BF3 lanserades och hur kul vi alla hade! Inte spelat så mycket sedan dess så ska bli kul att köra lite igen

Klart vi minns nöjet, det ska bli mer och mer av den varan! Vi håller på och jobbat på första evenemangskvällen, en enkel uppsittarkväll redan. Mer detaljer kommer!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Känns halvdrygt att sitta med bruten högerarm just nu...

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av sundsten:

Känns halvdrygt att sitta med bruten högerarm just nu...

I feel you my brotha.. Jävligt sur sits..

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk
Medlem

Blir lite sugen på att lira BF4, men tror inte mitt HD5450 skulle kirra det...

Permalänk

Är det menat att vara Jonas på bilden?

Permalänk

Men va skönt, även om jag nu inte direkt är en så aktiv sweclockers medlem så är det väldigt trevligt att veta att det kommer finnas hardcore-server med vettigt folk och vettiga regler.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | be quiet! DARK POWER PRO 10 1000w | ASUS Maximus VI Hero | Intel i7 4770k @ 4.3ghz | 2x8GB Corsair Vengeance 2133Mhz | MSI GTX 1080 Gaming X |Samsung 840 EVO 500GB

Permalänk

Jag ser att redan nu har folk VPN-aktiverat BF4 och spelar som galningar.

Permalänk
Avstängd

Någon som upplevt blandade färgflimmer i SIngleplayer? skulle köra singel å fick så mkt flimmer jag fick ont i huvve xD har gtx780, uppgraderade till senaste senaste drivare nu, får se om det löser problemet.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Föll för trycket här inne så fick bli ett köp ändå! Tenta på torsdag och sedan är det all in.

Har ett litet mindre problem också, har nästan ingen plats kvar på min SSD så förladdar det till en HDD med 5900 RPM, hur mycket kommer detta att flaska tror ni?

Visa signatur

Chassi: Define 7 TG |CPU: i9 10850K |GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3080 OC
|MB: ASUS Z490 Maxiumus XII Hero |PSU: be quiet! 850w |CPU-kylning: Noctua NH-D15 |RAM: Crucial Ballistix 32 GB 3600mhz |SSD: Kingston A2000 1 TB & Samsung 860 EVO 1 TB |HDD: 8 TB |OS: Windows 10

Asus Essence STX II | Beyerdynamic DT 1770 PRO 250Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrfish:

Föll för trycket här inne så fick bli ett köp ändå! Tenta på torsdag och sedan är det all in.

Har ett litet mindre problem också, har nästan ingen plats kvar på min SSD så förladdar det till en HDD med 5900 RPM, hur mycket kommer detta att flaska tror ni?

Det kommer inte påverka prestandan men du kommer få lite långa laddningstider.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åsa-Nisse:

Blir lite sugen på att lira BF4, men tror inte mitt HD5450 skulle kirra det...

Du får nog nöja dig med BF2 tills vidare (antar att du sitter med laptop eller så, annars har Webhallen precis slängt ut 7970 för 1899kr om du har ett modest nätagg och quadcore, tack till AMD som startat höstens priskrig)

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför ihelvete det inte vart släpptes första dagen i Sverige också?
[SHORT: riktigt sur]

PS Ja för fan, riktigt skoj att ni kommer ha servrar. Kommer antagligen bli stammis!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Zemos:

Någon som vet varför ihelvete det inte vart släpptes första dagen i Sverige också?
[SHORT: riktigt sur]

PS Ja för fan, riktigt skoj att ni kommer ha servrar. Kommer antagligen bli stammis!

Väldigt många spel släpps gradvis för att mäta och öka belastningen på serverna regionsvis. Det är tyvärr inte alls ovanligt.

Tackar, du är välkommen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jojo de är jag med på men hej, DICE=Sverige och jag bor även här hehe /bitter

Permalänk

De som vill ha hardcore server. Är väl bara starta en i spelet ?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av lindebring:

De som vill ha hardcore server. Är väl bara starta en i spelet ?

Nej. Servers kan bara hostas av EA godkända server providers som folk sedan får hyra av. Kostnaden beror på X antal slots på servern.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

Nej. Servers kan bara hostas av EA godkända server providers som folk sedan får hyra av. Kostnaden beror på X antal slots på servern.

ok skumt.. Hur går man till väga om man ska hyra plats då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindebring:

ok skumt.. Hur går man till väga om man ska hyra plats då?

Här t. ex: http://www.rocketblast.com/sv

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Redigt populär server Sweclockers är.. Kan knappt komma in, men när man väl är inne. Då jäklar!

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är komiskt hur många gråtande pojkar som sitter på sweclockers servrar, avinstallera BF4 och starta igång mw3 o håll käft.

Visa signatur

Chassi: Parvum S2.0 CPU: I7 3770k @4.6 GHz Watercooled RAM: Corsair LP 16 GB 1600 MHz GPU:ASUS GTX 980 Ti @1.3 GHz Moderkort: ASUS Maxiumus V Gene PSU: Corsair RM750 Lagring: Samsung 840 EVO 250GB + 850 EVO 250GB Ljudkort: Asus Xonar U7

Kringutrustning: Logitech G402, Logitech UltraX, Logitech G35, BenQ XL2430T