Apple rapporterar om nytt försäljningsrekord för Iphone

Permalänk
Skrivet av mfm:

Android är inte ekvivalent med Galaxy S3 och Samsung.

Det finns andra mobiler och tillverkare.

Varför rekommenderade alla S3an förut och S3 är väl eller var i alla fall en populär 'Android' telefon?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Folk rekommenderade väl S3:an för att det fortfarande är en bra telefon. Sedan förstår jag alla med Iphone lurar... Man är helt enkelt INTE ute efter prestanda. Tycker det är trevligt med 4g men det tycker inte de med Iphone...

Man kan ju utläsa från många med dåliga android upplevelser att de hittat rätt och valt en "enklare" telefon men, ack så mycket dyrare.

Visa signatur

Msi Z87-G41, i5 4670K, Asus Strix Gaming GTX 1070, Corsair 2x4096 mb 1600Mhz Vengeance, ssd disk Intel 520 180Gb, Corsair CX 600W, Chieftec chassi, Win 7.

Permalänk
Skrivet av strejf:

Så 33,8 miljoner sålda iPhones i hela världen.

Samtidigt har Lumia sålt 8,8 miljoner i hela världen. Tror det är svårt att förstå för oss svenskar som är iPhonetokiga men Nokia närmar sig!

http://www.theverge.com/2013/10/29/5041666/nokia-lumia-sales-...

Med tanke på att Nokia var störst, så ah, så har dom en del att ta igen.

Permalänk

De dära att ni säger att iPad försäljningen har stannat är självklart att gör den det när Apple precis presenterat en ny iPad folk väntar på, varför skulle man köpa den gamla en vecka innan för samma pris? det är bara korkat. Alla väntar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jexmark:

Tvivlar på att du överhuvudtaget använt en HTC One om du inte tycker det är en telefon som kan läggas under fliken kvalité och design. Eller för den delen premiumtelfon. Äger både iPhone5 och HTC One och HTC One får iPhone5 att kännas något billig, detta trots att iPhone5 i sin tur får de flesta andra Androidtelefoner att kännas plastiga och billiga. HTC One är en premiumtelefon om något.

Sorry, menade den tidigare HTC One inte den nuvarande modellen av aluminium

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Skrivet av s_jimmie:

jag byta precis från S3 4G till Iphone 5s, är super nöjd.
hade en MASSA problem med min S3 4G efter bara 1 år, min 3GS höll bra mycket längre än så.
ibland laddades inte mobilen över natten, ibland ringde inte larmen, slukade batteri, behövde konstant rensa minnet.

den största nackdelen för mig med Iphone är Itunes tvånget, men det kan jag leva med.

Man behöver i princip inte använda iTunes till något, vad är det du behöver iTunes för att göra?

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Skrivet av dansk1:

Folk rekommenderade väl S3:an för att det fortfarande är en bra telefon. Sedan förstår jag alla med Iphone lurar... Man är helt enkelt INTE ute efter prestanda. Tycker det är trevligt med 4g men det tycker inte de med Iphone...

Man kan ju utläsa från många med dåliga android upplevelser att de hittat rätt och valt en "enklare" telefon men, ack så mycket dyrare.

Sant, men Samsung S3/S4 är ju i princip ändå den enda Androidmobilen som konkurrerar med iPhone försäljningsmässigt (inte kvalitetsmässigt). Då blir det väl naturligt att jämföra med den antar jag. Sen att iPhone 5S har bättre prestanda än i princip alla fyrkärniga Androidtelefoner som kör ARM är väl bara en bonus. Kul med prestanda också såklart, om det inte går ut över den övriga upplevelsen.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌