Ni som förbokat Playstation 4 på Cdon.se

Permalänk
Medlem

Ni som förbokat Playstation 4 på Cdon.se

Idag damp det ner ett mail i min inbox att jag ej skulle bli tilldelad en enhet vid release. Hade kanske detta på känn då jag var rätt sent ute med min förbokning. Känns surt naturligtvis. Får hoppas att de får in en andra batch innan jul. Går man in på andra stora sidor näms siffror mitten på januari och "första kvartalet 2014" vilket kan innebära ända fram till mars om man har otur. Nån mer som fått detta tråkiga besked idag ?

Permalänk
Medlem

Min kompis fick det beskedet från Webhallen. Han förbokade sitt ex den 15 augusti. Jag som förbokade den 10 augusti har klarat mig.

Permalänk
Medlem

Fick samma från Webbis, verkligen inga problem, det brinner inte. Men däremot lite fult, då jag inte kan minnas att det uttryckligen stod vid bokning att tillgång inte kunde garanteras?
Många andra aktörer valde ju att långt innan stänga bokningen...

Är ändå sugen på Killzone-bundlen då den i alla fall med euro-priset verkar vara sjukt bra bang-for-the-buck.

Permalänk
Medlem

De dök upp lite nyheter runt 8 augusti att PS4 vart fullbokad i Europa redan, så runt däromkring +- några dagar är du hyfsat säker men inte så mycket efter.

Ni som inte får den dag ett lär dock ligga i kö och få den så tidigt som möjligt dock.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viceroy:

Min kompis fick det beskedet från Webhallen. Han förbokade sitt ex den 15 augusti. Jag som förbokade den 10 augusti har klarat mig.

Men vafasen, bokade också mitt 15 augusti. Osis alltså. Jaja, rimligtvis bör man ju vara nästan först på listan för andra batchen. Som tur är har man ju en hel del PS3 spel och klara av innan hehe.

Permalänk
Skrivet av siefer:

Men vafasen, bokade också mitt 15 augusti. Osis alltså. Jaja, rimligtvis bör man ju vara nästan först på listan för andra batchen. Som tur är har man ju en hel del PS3 spel och klara av innan hehe.

Tjena,

Jag har en förbokning över hos webhallen om du vill ha den
Bokades i maj 2013

Mvh
Alexander

Permalänk
Medlem

Om man verkligen vill ha en konsoll vid launch så borde man förboka i maj/juni. Augusti är ganska sent för en förbokning

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer