Xbox 360 kan ej avsluta automatisk betalning

Permalänk
Medlem

Xbox 360 kan ej avsluta automatisk betalning

Hej!

Jag har sålt mitt Xbox för ett tag sedan och ska avsluita min automatiska betalning som sker måndsvis.

Dock när jag ska logga in på mitt Xbox Live konto så står det att min förläder (?!) måste logga in först på sitt konto. Vet inte hur detta kommer sig då jag är en i högsta grad vuxen person.

Har sökt i lång tid utan att hitta något alternativt sätt att komma i kontakt med dem på Xbox live.

Någon som vet hur jag kan göra?

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Provat den funktionen tidigare men man får felmeddelande när man klickar där. Den har varit så i säkert en månad nu.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem

Xbox.com ----> account-----> cancel subscription. Hur svårt kan det vara?

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Xbox.com ----> account-----> cancel subscription. Hur svårt kan det vara?

LÄS min tråd först kanske innan du skriver...

Som sagt så står att min förälder måste logga in först på sitt konto. Vilket är konstigt då jag i högsta grad är en vuxen person själv.

Jag kommer alltså inte längre och hittar inga andra fungerande sätt att komma i kontakt med deras kundservice...och under tiden drar de pengar från mitt konto varje månad.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Skrivet av Asce:

LÄS min tråd först kanske du skriver...

Som sagt så står att min förälder måste logga in först på sitt konto. Vilket är konstigt då jag i högsta grad är en vuxen person själv.

Jag kommer alltså inte längre och hittar inga andra fungerande sätt att komma i kontakt med deras kundservice...och under tiden drar de pengar från mitt konto varje månad.

Ja, men då måste du prata med kundsupporten. Och då menar jag att du verkligen måste, inga om eller men. Annars får du ju stå ditt kast oturligt nog för att du inte vågat göra det.

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk
Medlem

Ifall konto är kopplat till ett kort kan du spärra kortet och beställa ett nytt

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Pepper:

Ja, men då måste du prata med kundsupporten. Och då menar jag att du verkligen måste, inga om eller men. Annars får du ju stå ditt kast oturligt nog för att du inte vågat göra det.

En TILL som inte läst tråden... Om du läser tråden så ser du att någon gav förslag att jag skulle ringa och gav mig en länk, men som jag skrev så fungerar inte funktionen på den länken och har inte gjort det på ett bra tag nu.

Hade jag haft ett telefonnummer hade jag givetvis ringt för längesedan!

Menar inte att sura nu eftersom det är jag själv som ber om hjälp... men lär dig läsa trådar som du svarar på så underlättar det för alla.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asce:

En TILL som inte läst tråden... Om du läser tråden så ser du att någon gav förslag att jag skulle ringa och gav mig en länk, men som jag skrev så fungerar inte funktionen på den länken och har inte gjort det på ett bra tag nu.

Hade jag haft ett telefonnummer hade jag givetvis ringt för längesedan!

Menar inte att sura nu eftersom det är jag själv som ber om hjälp... men lär dig läsa trådar som du svarar på så underlättar det för alla.

http://support.xbox.com/sv-SE/contact-us#2:6:2

Testa den länken och starta upp en chat ifall det inte funkar med telefonen. Ifall det inte hjälper kan du spärra kortet alternativt ringa din bank och be de stoppa de automatiska betalningar till xbox live.

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB