Permalänk
Medlem

Hjälp med val av kylare

Hejsan! Skulle behöva lite råd om kylare. Har uppgraderat ifrån AM3+ till 1155 och kan inte ta med mig min älskade TRUE-kylare då det inte längre finns fästen att få tag på till den.

Behöver därför ett förslag på luftkylare av liknande kaliber som funkar bra. Har ju kommit en del nytt sen sweclockers senaste test och jag har ingen större koll på marknaden just nu. Dock vill jag absolut inte ha något slutet vattensystem, för ambitionen är att försöka kyla processorn passivt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sån, men jag ville som sagt ha något av samma kaliber som min TRUE-kylare. Mig veterligen är Hyper, om än en bra kylare, inte riktigt i samma klass.

Beslutade mig för övrigt för en Silverstone Heligon SS1 (eller nåt sånt). Den såg rätt bra ut i de tester jag läste och var inte speciellt dyr.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Hmm.. Är det säkert att handla därifrån? Lång leveranstid?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=516316 - Polare till mig har den och den är en DRÖM ..

Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.