Få tag på PS4 till realese?!

Permalänk
Medlem

Få tag på PS4 till realese?!

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.
Finns det att beställa ifrån utomlands kan jag även göra det

Tacksam för svar!

Visa signatur

Speldator:Asus P8P67-M B3, Intel core i5 2500k (Arctic Cooling Freezer 13Pro), Asus Radeon HD 6870 Directcu,
Crosair Vengeance 8gb, XFX 750W Pro, Cooler Master Storm Trooper.
Andra dator:MSI-MS 7276, Intel core 2 quad q6600, Nvida geforce 8600 GS, FSP 460W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rassea98:

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.
Finns det att beställa ifrån utomlands kan jag även göra det

Tacksam för svar!

Blir nog att hänga på låset @valfrielektronikkedja som gäller.

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Avstängd

Du kan säkert få en överprisad på game eller gamestop

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 9
Marknadsföring och annonsering

Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rassea98:

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.
Finns det att beställa ifrån utomlands kan jag även göra det

Tacksam för svar!

Stå utanför valfri butik och erbjud 7000kr så kanske du kan få tag på en på releasedagen. Annars så är du nog ca 4månader för sent ute

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rassea98:

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.
Finns det att beställa ifrån utomlands kan jag även göra det

Tacksam för svar!

http://www.ginza.se/product/playstation-4-basenhet-killzone-b...

Du får med Killzone och får säkert till realease.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TedWyl:

http://www.ginza.se/product/playstation-4-basenhet-killzone-b...

Du får med Killzone och får säkert till realease.

Oj, gud ledsen den var inte slutsåld förut, så ledsen.

(Hemskt Ledsen)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TedWyl:

http://www.ginza.se/product/playstation-4-basenhet-killzone-b...

Du får med Killzone och får säkert till realease.

Märkligt att Ginza är den enda svenska återförsäljaren som har/hade bundlepaket med Killzone.

Permalänk
Medlem

cdon har bekräftat att dom ska skicka åt mig direkt då jag beställde väldigt tidigt.

frågan är när dom skickas? jag bor i norrland så paket som skickas på fredag brukar dyka upp på tisdag. tror ni dom skickas ut tidigare?

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXeem:

cdon har bekräftat att dom ska skicka åt mig direkt då jag beställde väldigt tidigt.

frågan är när dom skickas? jag bor i norrland så paket som skickas på fredag brukar dyka upp på tisdag. tror ni dom skickas ut tidigare?

De brukar skicka så att även vi norrlännigar har paketet på releasedagen.

Visa signatur

Corsair Graphite 600T / Corsair TX 850W M / ASUS Z170 Pro Gaming / Intel Core i7 6700K / be quiet! Pure Rock / Corsair 16GB 2133Mhz VENGEANCE / MSI GTX 1080 8GB Gaming X

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Rassea98:

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.
Finns det att beställa ifrån utomlands kan jag även göra det

Tacksam för svar!

Tältstol, värmefilt, termos och ett dygn framför valfri elektroniklada.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI