Permalänk
Medlem

vill gärna få ett svar. av någon VET

Jag ville veta om jag har en processor som sitter i moderkortet och den inte stöds funkar inte heller USB anslutningar från moderkortet?!?!? "en för gammal bios helt enkelt"

Jag kan starta datorn , men får ingen bild , inga usb anslutningar funkar. inga anslutningar alls. så kan en för gammal BIOS göra detta problem? eller är det isf ngt annat fel på kortet

+ kylaren och cpu blir varm som fan snabbt.

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Såg din tråd tidigare, och ja det kan vara problemet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raz159:

Såg din tråd tidigare, och ja det kan vara problemet.

Får testa med Rog connect då i morgon om det ens funkar ><

nu när jag tänker på det är det bara dom 2 knapparna där de står ROG connect som lyser grönt heheheeh.

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Hedersmedlem

§ 3 När du skapar en tråd
§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
§ 3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet.
Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.
§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Då denna tråd bryter mot alla delar i §3 blir resultatet...

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.