Permalänk
Medlem

Brev från AMD? Flera som fått?

Tjenare SWEC!

Jo jag fick ett brev i veckan från AMD och undrade om det var flera som fått detta?
Brevet innehåller ett stort klistermärke, ett vanligt mindre som man brukar få med när man köper dator grejer samt ett brev.
Ser ut som följande.

På brevet står följande

Fellow AMD Red Team Agent

When you're going to battle, nothing beats good support So, it's great to know that I've got a smart, Savvy teammate like you in my corner. You're the kind of agent that picks the right equipment to ensure your mission is successful: I've got my new cybernetic arm and you've got AMD technologies in your gaming machine. We make a good team, don't you think? Use the enclosed to proudly display your AMD Red Team Allegiance.
Stay AMD Red,

Ruby

P.s I'll look for you on Twitter @AMDRadeon or on www.facebook.com/AMDGaming. Use #AMDRedTeam so I can see your posts.

Dold text

Tyckte det var lite kul att få. Men dock äger jag inga AMD produkter just nu...
Brevet kommer ifråga från
AMD Markham
1 Commerce Valley Drive East
Markham Ontario
Canada L3T 7X6

Vilket är ett av Amds största kontor.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Har inte fått något, men hoppas man får för jag diggar klistermärkena :).

Permalänk
Medlem

Ta det som en komplimang!

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Tjenare SWEC!

Jo jag fick ett brev i veckan från AMD och undrade om det var flera som fått detta?
Brevet innehåller ett stort klistermärke, ett vanligt mindre som man brukar få med när man köper dator grejer samt ett brev.
Ser ut som följande.
http://img707.imageshack.us/img707/1194/ynhi.jpg

På brevet står följande

Fellow AMD Red Team Agent

When you're going to battle, nothing beats good support So, it's great to know that I've got a smart, Savvy teammate like you in my corner. You're the kind of agent that picks the right equipment to ensure your mission is successful: I've got my new cybernetic arm and you've got AMD technologies in your gaming machine. We make a good team, don't you think? Use the enclosed to proudly display your AMD Red Team Allegiance.
Stay AMD Red,

Ruby

P.s I'll look for you on Twitter @AMDRadeon or on www.facebook.com/AMDGaming. Use #AMDRedTeam so I can see your posts.

Dold text

Tyckte det var lite kul att få. Men dock äger jag inga AMD produkter just nu...
Brevet kommer ifråga från
AMD Markham
1 Commerce Valley Drive East
Markham Ontario
Canada L3T 7X6

Vilket är ett av Amds största kontor.

Yep har också fått detta. Det är om man joinade deras #AMDRedTeam på facebook typ som jag förstod det.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Yep har också fått detta. Det är om man joinade deras #AMDRedTeam på facebook typ som jag förstod det.

Jo misstänker att det är dem som följer dem på Twitter eller Facebook. Själv följer jag dem endast på Twitter (använder inte Facebook)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Skrivet av upl8447:

Jo misstänker att det är dem som följer dem på Twitter eller Facebook. Själv följer jag dem endast på Twitter (använder inte Facebook)

Jag gick med i RedTeam nu så vi får la se om jag får ett brev snart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Jo misstänker att det är dem som följer dem på Twitter eller Facebook. Själv följer jag dem endast på Twitter (använder inte Facebook)

Det är där du fått det från. Fick ett själv ett par veckor sedan <3

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk

Tror min info är dold för deras Facebook grupp.. Men vill ju ogärna ändra sekretess ändringarna .. :<
Fast jag vill ju ha klisterlappen..
Damn.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Skrivet av upl8447:

Tjenare SWEC!

Jo jag fick ett brev i veckan från AMD och undrade om det var flera som fått detta?
Brevet innehåller ett stort klistermärke, ett vanligt mindre som man brukar få med när man köper dator grejer samt ett brev.
Ser ut som följande.
http://img707.imageshack.us/img707/1194/ynhi.jpg

På brevet står följande

Fellow AMD Red Team Agent

When you're going to battle, nothing beats good support So, it's great to know that I've got a smart, Savvy teammate like you in my corner. You're the kind of agent that picks the right equipment to ensure your mission is successful: I've got my new cybernetic arm and you've got AMD technologies in your gaming machine. We make a good team, don't you think? Use the enclosed to proudly display your AMD Red Team Allegiance.
Stay AMD Red,

Ruby

P.s I'll look for you on Twitter @AMDRadeon or on www.facebook.com/AMDGaming. Use #AMDRedTeam so I can see your posts.

Dold text

Tyckte det var lite kul att få. Men dock äger jag inga AMD produkter just nu...
Brevet kommer ifråga från
AMD Markham
1 Commerce Valley Drive East
Markham Ontario
Canada L3T 7X6

Vilket är ett av Amds största kontor.

Jag undrar hur dom fick tag i din hemadress egentligen?? Inget utländskt företag kan väl bara gräva sig in i våra register och ta en näve namn o adresser?

Jag har ju däremot alltid varit AMD kund sen länge och jag har aldrig fåt något skoj i min låda ifrån dom :(..

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Entusiast

Edit: Läste inte att man bara fick det om man gick med i en Facebookgrupp så jag tar tillbaka allt!

Usch, jag vet inte med er men jag hatar sådant här fjäsk...

Jag blir snarare mindre nöjd med ett företag än nöjd när de skickar sådant här med posten.
Jag har inte fått något brev för jag har inte köpt någon AMD-GPU på sistone men det är väl lika bra det.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sisyfos:

Usch, jag vet inte med er men jag hatar sådant här fjäsk...

Jag blir snarare mindre nöjd med ett företag än nöjd när de skickar sådant här med posten.
Jag har inte fått något brev för jag har inte köpt någon AMD-GPU på sistone men det är väl lika bra det.

Oj, här va man bitter. Det är väl bara roligt när företag skickar ut lite skojsaker till sina kunder?

Permalänk
Medlem

Säger så här har ni råd att skicka ut klisterlappar har ni råd att sänka priset på era produkter...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av mungo_skata:

Oj, här va man bitter. Det är väl bara roligt när företag skickar ut lite skojsaker till sina kunder?

*** raderat ***

Jag gillar ärligt talat inte sådant här från något företag inom någon bransch.
Jag tycker själv att Nvidias reklamer för GPU'er är för "cheesiga" och om man ska tala om höjden av cheesighet så kan man ju ta Sonys och Microsofts presentationer av sina konsoler.

Som sagt, jag gillar inte fjäsk från något företag och det är min åsikt men det betyder inte att jag undviker ett företag bara för det.

Citat raderat. Onödigt.
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonasies:

*** raderat ***

"Han har en annan åsikt än den breda massan, hämta högafflarna och tänd eld på bålet!"

Jag är faktiskt beredd att hålla med Uzanar. Överlag så tycker jag sådan här "reklam/fjäsk" är ganska lam, men det var ett ganska kul klistermärke. Hade kunnat tänka mig att sätta ett här hemma någonstans, även om jag inte har något från AMD i min PC.

Dock så väcker deras reklam en fråga: Att AMD är "röda laget" och Nvidia är "gröna laget" inom grafikkort är allmänt känt, men om AMD är "röda laget" inom CPU:er, vad gör det Intel till? "Blåa laget"?

Citat raderat
Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Det här gjorde en sugen på att byta grafikkort Gick i alla fall med det röda laget^^

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk

Undrar om jag kan få ett brev från AMD med nvidia gpu, hade varit kul

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Medlem

Håller med Uzanar.. Om företag håller på med sådant fjäsk, så får jag kväljningar.

Varför de gör det..?

1. De är rädda för nVidia.
2. De vill ha en massa "gratis" reklam, då kidsen sätter dessa på sina datorer och visar sina kompisar.
3. De sliskar och smörjer för att kränga dåliga "grafikkort".. (inte alltid sant).

Den sista är den största anledningen till varför jag är så anti sliskig, påträngande reklam från företag/säljare.
Allt kan säljas med reklam, bara man är ihärdig nog och det vet företagen. Det är också det första jag kommer och tänka på, när de gör sådant här..

Så även om det är bra grejer AMD vill promota, blir det en dålig grej av det hela.. med en avsmak i munnen.

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Crille90:

Säger så här har ni råd att skicka ut klisterlappar har ni råd att sänka priset på era produkter...

Sänka priset? Är du dum?
Dom har ju redan det skit billigt!

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DaBone:

Håller med Uzanar.. Om företag håller på med sådant fjäsk, så får jag kväljningar.

Varför de gör det..?

1. De är rädda för nVidia.
2. De vill ha en massa "gratis" reklam, då kidsen sätter dessa på sina datorer och visar sina kompisar.
3. De sliskar och smörjer för att kränga dåliga "grafikkort".. (inte alltid sant).

Den sista är den största anledningen till varför jag är så anti sliskig, påträngande reklam från företag/säljare.
Allt kan säljas med reklam, bara man är ihärdig nog och det vet företagen. Det är också det första jag kommer och tänka på, när de gör sådant här..

Så även om det är bra grejer AMD vill promota, blir det en dålig grej av det hela.. med en avsmak i munnen.

Sluta vara så negativ. Det är ju kul att amd bryr sig lite extra och skickar brev till sina fans istället för att lura dem på pengar. Ta och gör din egen tråd där du sitter och fantiserar över så mycket negativt du kan.

Permalänk
Hjälpsam

Själv fick jag en kalender med lättklädda kvinnor utklädda till Ruby.

edit LoL.

Dold text
Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Skrivet av Crille90:

Säger så här har ni råd att skicka ut klisterlappar har ni råd att sänka priset på era produkter...

Jo men nu är det ju inte AMD som har höga priser utan Nvidia som är svinigt dyra.. Se på deras 7xx serie, helst EVGA..oh god! AMD har helt rättvisa priser som alla i princip har råd med. Samma sak gäller ju Intel, omänskligt och onödigt dyrt.

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Gick i alla fall med det röda laget^^

Jag gick också med för en stund sen, men nu har jag ju inte min adress listat på FB så till mig måste dom be om adress (gärna lite xtra fjäsk om ett gratis r9xx kort med )!

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Ljusskygg

För er som inte vet så måste man gå med i en sak på deras FB sida där man bland annat skriver sin adress, för att gå med.

Här går man med: http://a.pgtb.me/x06Hp9?app_data=entry_id%3D40598455

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Jag gillar ärligt talat inte sådant här från något företag inom någon bransch.
Jag tycker själv att Nvidias reklamer för GPU'er är för "cheesiga" och om man ska tala om höjden av cheesighet så kan man ju ta Sonys och Microsofts presentationer av sina konsoler.

Som sagt, jag gillar inte fjäsk från något företag och det är min åsikt men det betyder inte att jag undviker ett företag bara för det.

Så du tycker att det är fjäskande och negativt att Inet skickar med pingvinstång när du beställer?
Ser det mer som en trevlig sak, gör företaget lite mer unikt, sticker ut alltså och inte på något dåligt vis

Redigerat
Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Håller med Uzanar.. Om företag håller på med sådant fjäsk, så får jag kväljningar.

Varför de gör det..?

1. De är rädda för nVidia.
2. De vill ha en massa "gratis" reklam, då kidsen sätter dessa på sina datorer och visar sina kompisar.
3. De sliskar och smörjer för att kränga dåliga "grafikkort".. (inte alltid sant).

Den sista är den största anledningen till varför jag är så anti sliskig, påträngande reklam från företag/säljare.
Allt kan säljas med reklam, bara man är ihärdig nog och det vet företagen. Det är också det första jag kommer och tänka på, när de gör sådant här..

Så även om det är bra grejer AMD vill promota, blir det en dålig grej av det hela.. med en avsmak i munnen.

Skrivet av Uzanar:

Nae för då är det ju faktiskt med en beställd leverans, jag kan väl accceptera det men när man några dagar/veckor efter ett köp får något klistermärke och beröm för att man har valt "det röda laget" som skall hjälpa en i sin strider på internet ja då gillar jag det inte längre...

Fast nu var det väl snarare dom som följer dom på Twitter/FB som får detta. Så inget påtvingat reklam trams egentligen

Skrivet av Minsc S2:

"Han har en annan åsikt än den breda massan, hämta högafflarna och tänd eld på bålet!"

Jag är faktiskt beredd att hålla med Uzanar. Överlag så tycker jag sådan här "reklam/fjäsk" är ganska lam, men det var ett ganska kul klistermärke. Hade kunnat tänka mig att sätta ett här hemma någonstans, även om jag inte har något från AMD i min PC.

Dock så väcker deras reklam en fråga: Att AMD är "röda laget" och Nvidia är "gröna laget" inom grafikkort är allmänt känt, men om AMD är "röda laget" inom CPU:er, vad gör det Intel till? "Blåa laget"?

Intel har ju blå färg på loggan så varför inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av demon_speed:

Jag gick också med för en stund sen, men nu har jag ju inte min adress listat på FB så till mig måste dom be om adress (gärna lite xtra fjäsk om ett gratis r9xx kort med )!

Gick du till deras applikation då? Där fyllde man i adress o sånt^^

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Gick du till deras applikation då? Där fyllde man i adress o sånt^^

Ja det gjorde jag, och jag kommer vinna :)!

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Crille90:

Säger så här har ni råd att skicka ut klisterlappar har ni råd att sänka priset på era produkter...

Du menar att de som är billigast på marknaden ska sänka priset på sina redan klart godkänt prissatta produkter? Snälla.. Ett företag måste ju gå runt också.

Skrivet av Uzanar:

Först och främst är jag definitivt inte Nvidia-fanboy men jag har ju en Nvidia-GPU så då är det väl automatiskt så det måste vara... Sen att jag rekommenderat AMD-GPU'er till mina polare för de senaste inköpen är väl en annan sak antar jag.

Jag gillar ärligt talat inte sådant här från något företag inom någon bransch.
Jag tycker själv att Nvidias reklamer för GPU'er är för "cheesiga" och om man ska tala om höjden av cheesighet så kan man ju ta Sonys och Microsofts presentationer av sina konsoler.

Som sagt, jag gillar inte fjäsk från något företag och det är min åsikt men det betyder inte att jag undviker ett företag bara för det.

Och vilket fjäsk som Inet kör med.. Gratis frakt för Sweclockers medlemmar och pingvinstänger.. Huvva. Sedan CDON.com..
vilket fjäsk där med. 5% rabatt för SweC medlemmar. Hemskt säger jag bara..

Skrivet av Uzanar:

Nae för då är det ju faktiskt med en beställd leverans, jag kan väl accceptera det men när man några dagar/veckor efter ett köp får något klistermärke och beröm för att man har valt "det röda laget" som skall hjälpa en i sin strider på internet ja då gillar jag det inte längre...

Då är du alltså emot alla bilägare som är med i Volvo klubben? Alla som äter på Max och går med i deras maxklubb? Etc. etc. etc? För enligt dina kriterier så är det också fjäsk.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crille90:

Säger så här har ni råd att skicka ut klisterlappar har ni råd att sänka priset på era produkter...

om du tänker så så skulle dom kunna sänka priserna med en sisodär 20 ören ungefär.
tar hellre ett klistermärken än ett grafikkort som är 20 öre rabatt på.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crille90:

Säger så här har ni råd att skicka ut klisterlappar har ni råd att sänka priset på era produkter...

de på den blå sidan har råd att sänka sina priser amd ligger en bit efter och behöver hålla priserna (det är rätt värt med en cpu för knappt 700 kr som hänger med de flesta processorer på intels sida i spel btw ) 760k överklockad med single hd7970 räcker ett tag skulle jag tro.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb