GTX 770, hur ser jag hur varmt kortet är?

Permalänk
Medlem

GTX 770, hur ser jag hur varmt kortet är?

Hej!

Fick hem min nya dator idag från inet. Efter jag byggt ihop allt och installerat drivers, så undrar jag hur jag ser hur varmt kortet är?

Kanske en dum fråga men är inte så duktig på detta.
Tacksam för svar

Permalänk

Speccy , om du har asus så har du gpu tweak tror msi afterburner funkar , finns massor .

Permalänk
Medlem

Tackar! Vart så förvånad för på mitt gamla kort från stenåldern så såg jag hur vart det var i "driversna" om du fattar vad jag menar, behövde inte ha ett annat program för att kolla det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av diisos:

Hej!

Fick hem min nya dator idag från inet. Efter jag byggt ihop allt och installerat drivers, så undrar jag hur jag ser hur varmt kortet är?

Kanske en dum fråga men är inte så duktig på detta.
Tacksam för svar

Jaa som simpan säger så finns det ju märkes-program för var o en, evga precision, asus gputweak.
sen finns ju nvidia inspector som jag själv gillar och aida64 för o kolla temps och annan bra info om datorn.
gl&hf

Visa signatur

Alienware Aurora

Permalänk
Medlem
Skrivet av diisos:

Tackar! Vart så förvånad för på mitt gamla kort från stenåldern så såg jag hur vart det var i "driversna" om du fattar vad jag menar, behövde inte ha ett annat program för att kolla det.

Jaa du menar typ så här?

Visa signatur

Alienware Aurora

Permalänk
Medlem

MSI Kombustor använder jag som har MSI, aldrig testat om det fungerar med andra GPUs.

Visa signatur

Case: Lian Li O11 Dynamic XL ROG CPU: Intel Core i7 12700KF Mobo: Asus Rog Strix Z690-E GPU Asus Rog Strix RTX 3080 OC Ram: Corsair Dominator Platinum DDR5 6200Mhz 32GB PSU: Corsair RM 1000W HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Monitor: LG 34'' UltraGear 34GP950G Tangentbord: Razer Huntsman Mini Mus: Razer Naga Epic Pro Kylning: Corsair iCUE H150i Elite LCD Fläkt: 12x Lian Li UNI FAN AL120 RBG PWM Annat: Waveshare 7inch QLED i chassit, Lian Li Strimmer Plus

Permalänk
Medlem

Kanske ska tillägga att det är ett MSI GTX 770 2gb twin force

Permalänk
Medlem

Ja precis sådär!