Permalänk
Medlem

Kylare till ett äldre 775-system

Jag sitter på ett Gigabyte GA-P35-DQ6, P35, Socket-775-moderkort med en stockkylare som börjat låta lite väl mycket på sistone.

Då moderkortet har ganska stor/hög Silent Pipe (tror det heter så) så vet jag inte vilken kylare jag kan klämma på.

Någon som kan tipsa på någon prisvärd och tyst?
Kan SilverStone Argon AR01 få plats?

Permalänk

Jag har ett Zalman RDH9025B som du kan få hämta, om du bor i Stockholm. Jag har ingen aning om hur det presterar för jag har varken använt det eller har särskilt bra koll på sådant

Visa signatur

| MB: ASUS Z87-A | CPU: Intel 4770K @ 3.5Ghz m. stock-kylare | GPU: Gigabyte Radeon HD 7790 OC 2GB | RAM: Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 1600MHz | PSU: FD Newton R3 800W | Chassi: Corsair Obsidian 550D | SSD: Samsung 840 EVO 120GB | HDD: WD Green 2TB | Skärm: BenQ GL2460 x2 | OS: Windows 8.1 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av easyfuckingpeasy:

Jag har ett Zalman RDH9025B som du kan få hämta, om du bor i Stockholm. Jag har ingen aning om hur det presterar för jag har varken använt det eller har särskilt bra koll på sådant

Tackar men tyvärr bor jag inte i Stockholm.

Permalänk
Medlem

Eller kanske CoolerMaster Hyper TX3 Evo så slipper man ta bort "crazy cool plate" som sitter på baksidan av moderkortet.