Permalänk
Medlem

Gran Turismo 6

Tycker vi bör ha en diskussionstråd för GT6 också

Så vad tycker ni om spelet?
Själv gillar jag det, fysiken är helt ok och grafiken duger väl, visst hade dom kunnat slipa lite mer på den sidan men hellre att spelet känns bra än att det ser perfekt ut.

Vet inte vad jag tycker om ljudet än har nog spelat för lite för att ha en åsikt, förutom allt däcktjut som kan bli lite lätt irriterande i längden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bästa spel jag spelat på väldigt länge.

Visa signatur

Intel i7 3820 - ASUS P9X79 PRO X79 - AMD 6870 - ASUS RADEON HD6870

Permalänk

Jag vet inte vad jag tycker. Det känns inte alls lika "stort" som GT5, betydligt hårdare PP-begränsningar, allt är dyrare och svårare att dra in credits. Uppdateringsfrekvensen är nästan pinsam på Mount Panorama men i övrigt tycker jag dom har lyckats pressa PS3 till max och lite till.

Jag gillar det och det får 3 snöflingor av 5.

Visa signatur

ASUS P6T | Intel i7@4ghz | MSI 680GTX | 3x4gb+3x2gb DDR3 BCLK 195 |Intel X25M 160GB G2 x2 | WD Raptor X Gamer 150gb | SpinPoint F1 1TB | WD Green 1TB |

Permalänk

Äger alla spel i serien så kommer givet vis att skaffa detta Gillade 5 men tyckte att det var för enkelt så om PP systemet är svårare så är jag glad.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kruwgah:

Jag tyker att spelet inte är så bra, dålig grafik typ som i gt 5 och ingen used car dealerships så nu kan ala få alla bilar.

sen tycker jag att musiken är jobbig i vänteläge, vart stänger man av den? KÄnslan känns som gt5 men den är ju bra men inget nytt

annars bra spel men värt 699? nej kan lika gärna spela den förra, gt5, om man är rik så är gt6 nice!

Det är ju för PS3, så man kan ju inte förvänta sig några stora kliv när det kommer till grafiken...

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Det är ju för PS3, så man kan ju inte förvänta sig några stora kliv när det kommer till grafiken...

Om jag inte minns fel så ska grafiken enbart slipats upp och en del bilar, banor och annat ska vara tillaggt. Annars så ska det vara identiskt med GT5. Tror dock att det skulle komma en vassare version till PS4.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Funderar på att inte köpa det med största anledning att protestera mot mikrotransaktioner. Ni som spelar, känns det som att credits delas ut långsamt via race för att tvinga folk köpa till sig credits?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stich:

Funderar på att inte köpa det med största anledning att protestera mot mikrotransaktioner. Ni som spelar, känns det som att credits delas ut långsamt via race för att tvinga folk köpa till sig credits?

Jo nog tjänar man rätt dåligt måste jag säga, nu på national B racen så drar man in ~6000-7000 per race. Vilket är riktigt dåligt. Visst jag har tjänat in drygt 150000CR men bara ~100000 kvar då man har uppgraderat lite. Men det är som i alla spel nuförtiden Forza, GTA V(där är det värst tycker jag) mm,man tjänar dåligt å dom säljer ingame cash för riktiga pengar i PSstore/Xbox marketplace. Värdelöst å jag har inte tänkt köpa ett enda öre.

Gillar dock spelet riktigt mycket såhär långt men har ju inte spelat mycket alls. Men man får kämpa för CR så dom rika kommer ha ett stort försprång tyvärr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Jo nog tjänar man rätt dåligt måste jag säga, nu på national B racen så drar man in ~6000-7000 per race. Vilket är riktigt dåligt. Visst jag har tjänat in drygt 150000CR men bara ~100000 kvar då man har uppgraderat lite. Men det är som i alla spel nuförtiden Forza, GTA V(där är det värst tycker jag) mm,man tjänar dåligt å dom säljer ingame cash för riktiga pengar i PSstore/Xbox marketplace. Värdelöst å jag har inte tänkt köpa ett enda öre.

Gillar dock spelet riktigt mycket såhär långt men har ju inte spelat mycket alls. Men man får kämpa för CR så dom rika kommer ha ett stort försprång tyvärr.

Just av den anledning till varför jag inte köper GT6. Mikrotransaktioner känns som en stövel i ansiktet för mig som konsument.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stich:

Funderar på att inte köpa det med största anledning att protestera mot mikrotransaktioner. Ni som spelar, känns det som att credits delas ut långsamt via race för att tvinga folk köpa till sig credits?

Credits delas inte ut långsamt. Det är som det var i GT5. Vill du grinda credits snabbt kan du göra det precis om i GT5. Det som inte finns än är bonus för inloggning varje dag. Det kom senare i GT5 så det kanske kommer till GT6 också.

Gillar/gillade man GT5 borde detta vara ett givet köp. Microtransaktionerna påverkar inte spelet alls. Det är helt frivilligt att köpa och väljer du att inte göra det så blir du inte straffad.

Eftersom det tråkiga levelsystemet är borta så kan du snabbare välja att köra race där mer credits delas ut.

Visa signatur

Intel i7 3820 - ASUS P9X79 PRO X79 - AMD 6870 - ASUS RADEON HD6870

Permalänk
Inaktiv

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/123982-gran...

399:- på Webhallens julkalender idag för dom som är intresserade

Permalänk
Medlem

Bara hunnit med ett par timmar hittills. Ljudet är minst lika horribelt som i tidigare spel, däcktjuten skär i öronen och musiken varierar ofta med helt olika musikstilar som inte passar ihop. Bortsett ifrån det har jag mestadels goda intryck, och kan inte påstå att jag ännu märkt något problem med att inte använda mikrotransaktioner. Saknar fortfarande en "next race"-knapp för att snabba upp väntetiden mellan spelandet...

Jag spelar med Logitech driving force GT och märker även en något förbättrad fysik sedan tidigare spel i serien. Dessutom välkomnar jag funktionen att bilarna "skadas" även om det bara är estetiskt och marginellt, samt att de smutsas ner lite ordentligare om man råkar dra en vända ut i grusen

Permalänk
Medlem

240 Turbo i all ära, MEN VART FAN ÄR MIN 740!?

Jag kommer inte köpa det.

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Medlem

Fuskade lite och köpte "Limited Edition" när den var på Pre-sale. Fick med 1.000.000 credits att handla för, samt en hög med bilar. Har lirat lite och tycker det ser bra ut. Angående ljudet, så är ljudnivån lägre än i GT5. Där behövde jag sänka ordentligt så att "regeringen" inte klagade på trafikbuller

Visa signatur

AeroCool Bolt, Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen7 3700X, Corsair Force MP600, Powercolor RX580, Corsair DDR4 3600MHz Vengeance RGB Pro AMD 16Gb.

Permalänk
Föredetting

Det är samma arkadlir som tidigare Gran Turismo, as simple as that. Gran Turismo 2 var nog det bästa exemplet på hur det skulle vara, allt var upplåst från början, och du fick välja fritt. GT5 var hopplöst, det var galen grinding för att komma till nästa level. I sexan finns förvisso inga levels, men man är fortfarande låst till grupper av tävlingar, och min OCD tillåter mig inte gå vidare till nästa innan jag har vunnit allt i den jag håller på med.

Just nu är jag halvvägs genom IB, Anniversary Edition-bilarna och den där miljonen credits man fick med den upplagan hjälper definitivt.

Hade inte en tanke på spelet fram till typ två veckor sedan, när jag insåg att jag kanske borde köpa det. En massa nya sköna Renault Sport-modeller och Spa-Francorchamps avgjorde.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Avstängd

Det va så värt att köpa spec edt bara för Hondans skull den tar alla i alla race utan att svettas, ett riktigt strykjärn i böjarna.
http://www.gtplanet.net/forum/threads/dantes-gt6-tuning-garag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malawie:

240 Turbo i all ära, MEN VART FAN ÄR MIN 740!?

Jag kommer inte köpa det.

Det finns 855R i Forza 4, komsikomsi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tedvin:

Bara hunnit med ett par timmar hittills. Ljudet är minst lika horribelt som i tidigare spel, däcktjuten skär i öronen och musiken varierar ofta med helt olika musikstilar som inte passar ihop. Bortsett ifrån det har jag mestadels goda intryck, och kan inte påstå att jag ännu märkt något problem med att inte använda mikrotransaktioner. Saknar fortfarande en "next race"-knapp för att snabba upp väntetiden mellan spelandet...

Jag spelar med Logitech driving force GT och märker även en något förbättrad fysik sedan tidigare spel i serien. Dessutom välkomnar jag funktionen att bilarna "skadas" även om det bara är estetiskt och marginellt, samt att de smutsas ner lite ordentligare om man råkar dra en vända ut i grusen

Vad tråkigt att höra, ljudet/musiken och de sega menyerna var det enda jag egentligen ville ha förbättrat. Sen så var ju utvecklingstiden extremt kort för att vara GT med tanke på 5:ans förseningar. Kommer nog hoppa detta, om jag fortfarande prioriterar spel högt i min budget när 7:an kommer till PS4 så kanske kanske, men nej, inte detta.

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem

Gillar varken Gran Turismo ljuden eller Forza. Speciellt Forza 5 känns så jäkla överdrivet med eko och kraftig ljudvolym från avgasrören även när man sitter i cockpit. Inte närheten utav verkligt.

Någon som hört rykten när det kommer till PS4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mods:

Bästa spel jag spelat på väldigt länge.

Agreed! Spelade GT5 i 3 år, med denna fantastiska bilfysik som det är i GT6 så kommer det lätt hålla till nästa GT.

Permalänk
Medlem

Blir en julklapp till mig själv nu när allt annat julhandlande är avklarat. Ska bli intressant att sätta sig med när man grindat klart Forza 4.

Permalänk
Medlem

Har inte kollat alla features än. Går att skapa egna banor som i GT5? Vore grymt att köra Thundercars på Anderstorp

Visa signatur

AeroCool Bolt, Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen7 3700X, Corsair Force MP600, Powercolor RX580, Corsair DDR4 3600MHz Vengeance RGB Pro AMD 16Gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GGeorgss:

Har inte kollat alla features än. Går att skapa egna banor som i GT5? Vore grymt att köra Thundercars på Anderstorp

Editorn till att skapa banor är förbättrad.

I en framtida uppdatering kommer du att kunna använda en app som med hjälp av GPSn skall kunna spara datan på din rutt, säg till jobbet eller något. Sen exporterar du detta till editorn i GT6 som sedan skapar en bana som du sedan kan köra på i GT6. Den känner av altitude och latitude såklart.

Visa signatur

Intel i7 3820 - ASUS P9X79 PRO X79 - AMD 6870 - ASUS RADEON HD6870

Permalänk
Medlem

Ångrar att jag köpte skiten .. Det enda som är bättre från gt5 är menyerna och att det är lite kortare laddningstider.

Dyrare att uppgradera bilar
Mindre prispengar
Man tycks inte vinna några bilar efter att t.ex vunnit sunday cup.

Sedan att dom pratar om cockpit view i alla bilar..
Det är ju precis likadant som i gt5 och det är ju förjävligt att man inte kan ändra till vänsterstyrning, framförallt på bilar som egentligen ska vara vänsterstyrda som standard..

Sedan är ju körkänslan knappast förbättrad. Nej Forza verkar så mycket bättre utav det jag har kört av det.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

Ångrar att jag köpte skiten .. Det enda som är bättre från gt5 är menyerna och att det är lite kortare laddningstider.

Dyrare att uppgradera bilar
Mindre prispengar
Man tycks inte vinna några bilar efter att t.ex vunnit sunday cup.

Sedan att dom pratar om cockpit view i alla bilar..
Det är ju precis likadant som i gt5 och det är ju förjävligt att man inte kan ändra till vänsterstyrning, framförallt på bilar som egentligen ska vara vänsterstyrda som standard..

Sedan är ju körkänslan knappast förbättrad. Nej Forza verkar så mycket bättre utav det jag har kört av det.

Håller med om att det är svårt med CR, allt är dyrare och man får mindre för race.
Dock så vinner man ju en del bilar, jag har inte kört mycket alls å jag har vunnit dessa bilar(dom jag minns):

"Novice (All Stars) gives (P) Renault Sport Clio R.S. '11 - 36,400 Cr"
"National B (Half of all Stars) gives (P) Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91 - 54,500 Cr"
"National B licence gives (P) Gran Turismo Racing Kart Junior - 5,000 Cr"
"National B licence (Gold) gives (P) Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport '09 - 28,500 Cr"
"National B Mission (Gold) gives (P) Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR T.M. EDITION Special Color Pack - 32,980 Cr"

Goodwood Festival of Speed
1-1 A110 (Gold)
1-2 X-BOW (Gold)
1-3 Dino 246 GT (Gold)
gives
(P) Light Car Company Rocket '07 - 100,000 Cr
2-1 507 (Gold)
2-2 Lotus Europa S.2 (Gold)
2-3 SLS AMG GT3 (Gold)
gives
(P) Plymouth XNR Ghia Roadster '60 - 1,000,000 Cr

Polyphony är ju dock ett Japansk företag så man kan ju räkna med att dom flesta bilar är högerstyrda, jag har inte stött på någon som "standard" ska vara vänsterstyrd som är högerstyrd i spelet. Tycker det är riktigt många vänsterstyrda bilar ändå. Vet inte vad jag ska säga om körkänslan, det är inte samma som Forza men jag gillar det ändå. :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Håller med om att det är svårt med CR, allt är dyrare och man får mindre för race.
Dock så vinner man ju en del bilar, jag har inte kört mycket alls å jag har vunnit dessa bilar(dom jag minns):

"Novice (All Stars) gives (P) Renault Sport Clio R.S. '11 - 36,400 Cr"
"National B (Half of all Stars) gives (P) Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91 - 54,500 Cr"
"National B licence gives (P) Gran Turismo Racing Kart Junior - 5,000 Cr"
"National B licence (Gold) gives (P) Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport '09 - 28,500 Cr"
"National B Mission (Gold) gives (P) Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR T.M. EDITION Special Color Pack - 32,980 Cr"

Goodwood Festival of Speed
1-1 A110 (Gold)
1-2 X-BOW (Gold)
1-3 Dino 246 GT (Gold)
gives
(P) Light Car Company Rocket '07 - 100,000 Cr
2-1 507 (Gold)
2-2 Lotus Europa S.2 (Gold)
2-3 SLS AMG GT3 (Gold)
gives
(P) Plymouth XNR Ghia Roadster '60 - 1,000,000 Cr

Polyphony är ju dock ett Japansk företag så man kan ju räkna med att dom flesta bilar är högerstyrda, jag har inte stött på någon som "standard" ska vara vänsterstyrd som är högerstyrd i spelet. Tycker det är riktigt många vänsterstyrda bilar ändå. Vet inte vad jag ska säga om körkänslan, det är inte samma som Forza men jag gillar det ändå. :/

Jo, men om jämför med GT5 så är det en jävla skillnad. Jävligt dåligt av PP.

A-Spec Beginner

Sunday Cup: Toyota Vitz U euro Sport Edition’00 (S)
FF Cup: Honda Honda Civic SiR-II (EG) ‘91 (S)
FR challenge: Toyota FT-86 Concept ’09 (P)
European Classic Car Championship: Volkswagen Kubelwagen typ82 ‘44 (P)
World Classic Car Series: Subaru 360 ‘58 (S)
Light Weight K Cup: Suzuki Wagon R RR ‘98 (S)
Vitz race: Toyota Prius G Touring Selection (J) ‘03 (S)
World Compact: Hommell Berlinette R/S Coupe ‘99 (S)
Japanese Classics: Honda Z ACT ’78 (S)
Beginner events complete: Gift Car Ticket Level 5

A-Spec Amateur

Clubman Cup: Honda Mugen Motul Civic Si Race ‘87 (S)
European Hot Hatch Championship: Volkswagen Lupo GTI Cup Car (J) ‘03 (S)
NR-A Roadster Cup: Mazda KUSABI CONCEPT ’03 (S)
Sport Truck Race: Daihatsu Midget II D type ‘98 (S)
Japanese 90's Challenge: Nissan SILEIGHTY ‘98 (S)
Tous France Championship: Citroën 2 CV Type A ‘54 (S)
Festival Italia: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 ‘65 (S)
Classic Muscle Car Championship: Buick Special '62 (S)
Supercar Nostalgia Cup: Dome Zero Concept ’78 (S)
Amateur events complete: Gift Car Ticket Level 9

A-Spec Professional

Mini Challenge: Mini Cooper 1,3i ‘98 (S)
Muscle Car Championship: Dodge Challenger SRT8 ‘08 (P)
Supercar Festival: Maserati Gran Turismo S ’08 (P)
la Festa Cavillino: Ferrari California ‘08 (P)
British Lightweight: Triumph Spitfire 1500 ‘74 (S)
Lamborghini Exclusive: Lamborghini Countach LP400 ‘74 (S)
Lupo Cup: Volkswagen Lupo 1,4 ‘02 (S)
Japanese 80's Festival: Toyota Celica XX 2800GT ’81 (S)
GT World Championship: Bugatti Veyron 16.4 ‘09 (S)
Professional events complete: Gift Car Ticket Level 12

A-Spec Expert

Tuning Car Grand Prix: HPA Motorsport Stage II R32 (S)
Schwarzwald League A: Opel Speedster Turbo ‘00 (S)
Historic Racing Car Cup: Lancia STRATOS Rally Car '77 (S)
Trofeo Gallardo: Lancia Delta S4 Rally Car '85 (S)
MR Sports Cup: Cizeta V16T '94 (S)
Turbo Race: Mitsubishi Lancer EX 1800GSR IC Turbo '83 (S)
Japanese Championship: Gran Turismo 350Z RS (P)
Gran Turismo All Stars: AMUSE Carbon R (R34) '04 (S)
Polyphony Digital Cup: Nissan 350Z Gran Turismo 4 Ltd (Z33) '05 (S)
Expert events complete: Gift Car Ticket Level 17

A-Spec Extreme

NASCAR Series: Pontiac Tempest Le Mans GTO (S)
Schwarzwald League B: Audi Pikes Peak Quattro Concept '03 (S)
Like The Wind: Minolta 88C-V '89 (S)
Super GT Series: Calsonic Skyline GT-R race car '93 (S)
DTM Series: BMW 2002 Turbo '73 (S)
Dream Car Championship: Ford GT LM Race Car Spec II (S)
American Championship: Jay Leno Tank Car ‘03 (S)
European Championship: Audi Le Mans quattro ‘03 (S)
Formula GT: Caterham Fireblade (S)
Extreme events complete: Gift car ticket level 21

A-Spec Endurance

Grand Valley 300km: Honda HSC '03 (S)
Roadster 4 hours: Mazda 110S '68 (S)
Laguna Seca 200 miles: Infinity Coupe Concept '06 (P)
Indy 500: XJ13 Race Car '66 (P)
Suzuka 1000km: Nissan GT-R Concept LM race car (S)
Nurburgring 4h: Audi R8 LMS Race Car '09 (S)
Tsukuba 9h: HKS CT230R '08 (P)
Le Mans 24h: Audi R8 Race Car (Audio Playstation Team Oreca) ´05 (S)
Nurburgring 24h: Audi R10 TDI '06 (P)
Endurance Events Complete: Gift Car Ticket Level 24

----------------------------------------------------

B-Spec

B-Spec Beginner

Sunday Cup: Toyota Yaris U Euro Sport Edition (J) '00 (S)
FF Cup: Honda Civic TYPE R (EK) '97 (P)
FR Challenge: Toyota FT-86 G Concept'10 SPORTS (P)
European Classic Car Championship: Fiat 500 F '65 (S)
World Classic Car Series: Volkswagen Beetle 1100 Standard (Type-11) '49 (S)
Light Weight K Cup: Daihatsu Move SR-XX 4WD'97 (S)
Vitz Race: Toyota Prius G '09 (P)
World Compact Car Race: Autobianchi A112 Abarth '79 (S)
Japanese Classics: Isuzu 117 Coupe '68 (S)
Beginner events complete: Gift Car Ticket Level 5

B-Spec Amateur

Clubman Cup: TRD Celica TRD Sports M (ZZT231) ‘00 (S)
Euro Hot Hatch League: Volkswagen Lupo Cup Car ‘00 (S)
NR-A Roadster Cup: Mazda Furai Concept’08 (S)
Sport Truck Race: Daihatsu Midget II D type '98 (S)
Japanese 90's Challenge: Mazda 323F ‘93 (S)
Classic Muscle Car Championship: Shelby AC Cobra 427 ‘66 (P)
Festival Italia: Alfa Romeo Giulia Sprint Spéciale ‘63 (S)
Supercar Nostalgia Cup: DMC DeLorean S2 ‘04 (S)
Tous France: Alpine A110 1600 ‘73 (S)
Amateur events complete: Gift Car Ticket Level 9

B-Spec Professional

Mini Challenge: MARCOS Mini Marcos’70 (S)
Muscle Car Championship: Ford Mustang GT '05 (S)
Supercar Festival: Hyundai Clix Concept '01 (S)
Lupo Cup: Volkswagen Lupo GTI '01 (S)
Japanese 80's Festival: Isuzu PIAZZA XE '81 (S)
la Festa Cavillino: Ferrari F40 '92 (P)
British Lightweight: Lotus Elan S1 '62 (S)
Lamborghini Exclusive: Lamborghini Countach 25th Anniversary '88 (S)
GT World Championship: Pagani Zonda R '09 (P)
Professional events complete: Gift Car Ticket Level 12

B-Spec Expert

Tuning Car Grand Prix: AEM Honda S2000 (P)
Schwarzwald League A: Opel Speedster '00 (S)
Historic Racing Car Cup: Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 ‘65 (P)
Trofeo Gallardo: Lancia Stratos '73 (S)
MR Sports Cup: Cadillac CIEN Concept '02 (S)
Turbo Race: Honda City Turbo II '83 (S)
Japanese Championship: Opera Performance 350Z (S)
Gran Turismo All Stars: NISMO 380RS Super Leggera (P)
Polyphony Digital Cup: Gran Turismo Skyline GT-R '01 (S)
Expert events complete: Gift Car Ticket Level 17

B-Spec Extreme

Schwarzwald League B: Nuvolari Quattro '03 (S)
Like The Wind: Toyota 7 Race Car '70 (S)
B-Spec NASCAR Extreme: Mercury Cougar XR-7 '67 (S)
European Championship: BMW Concept 1 Series tii '07 (P)
Super GT: Toyota Castrol TOM's Supra '97 (P)
German Touring Car Championship: Audi Quattro '82 (S)
American Championship: Chevrolet SSR '03 (S)
Formula GT: Suzuki GSX-R/4 Concept '01 (S)
Dream Car Championship: GT by Citroen Race Car (P)
Extreme events complete: Gift Car Ticket Level 21

B-Spec Endurance

Grand Valley 300km: Honda DUALNOTE Concept '01 (S)
Roadster 4 hours: Mazda 110S (L10A) '67 (S)
Laguna Seca 200 miles: Camaro IROC-Z Concept '88 (S)
Indy 500: Ford GT40 Race Car '69 (S)
Suzuka 1000km: Nissan Fairlady Z-Concept LM Race Car (S)
Nurburgring 4h: Lexus IS F Racing Concept ‘08 (P)
Tsukuba 9h: Amuse S2000 GT1 ‘04 (S)
Le Mans 24h: Toyota GT-One Race Car (TS020) (S)
Nurburgring 24h: McLaren MP4-12C '10 (P)
Endurance Events Complete: Gift car Ticket Level 24

B-Spec Level 35: Red Bull X2010 S.Vettel (P) (Red Bull livery)

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Jo, men om jämför med GT5 så är det en jävla skillnad. Jävligt dåligt av PP.

Jo men hur ska dom annars tjäna pengar på PSStore?

Visa signatur
Permalänk
Föredetting
Skrivet av Kruwgah:

Aa jag håler med mycket bättre förr än nu....men som du säger grafiken håller itne måttet hehe

Det jag säger är att det inte är någon simulation, eftersom bilkörningen inte håller någon simulatorklass. Grafiken kunde jag inte brytt mig mindre om.

Speciellt rallysträckorna är patetiska, efter att ha kört dem. Någon borde ta en titt på Richard Burns Rally.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg raderade*

Några inlägg som inte bedömdes klara ribban för §1.5/1.6 i reglerna borttagna. Med farten så försvann då även några korta svar på dessa, även om de inte var problematiska i sig.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malawie:

240 Turbo i all ära, MEN VART FAN ÄR MIN 740!?

Jag kommer inte köpa det.

volvo 240 estate finns.