LG tillkännager surfplattan G Pad 8.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macke_BMRSweden:

Jag undra mig en sak, hur kunde dom lyckas att få mig att gilla den plattan? de är ju helt otroligt. Den är ju snygg

Eller sjukt ful? LG-loggan mitt på framsidan förstör estetiken.

Visa signatur

CoreOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av elev10:

Eller sjukt ful? LG-loggan mitt på framsidan förstör estetiken.

Men hallå man måste ju veta vilken produkt man ha i handen, de viktigt med ett märke de är det som gör plattan snygg. "Designen"

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av leafbranch:

En bättre version av Nexus 7 Gen 2. Större skärm, större batteri och lite bättre SoC.

Större batteri vore välkommet på min Nexus 7 2013. Men... Den får gärna vara lättare också, hmm. Vad jag egentligen vill ha är en 8 tummare med högre upplösning än 1920x1200. Men det kanske blir för hög PPI då. PPIn är ju förresten sämre på LGs platta.

Permalänk
Skrivet av Hyperträd:

Större batteri vore välkommet på min Nexus 7 2013. Men... Den får gärna vara lättare också, hmm. Vad jag egentligen vill ha är en 8 tummare med högre upplösning än 1920x1200. Men det kanske blir för hög PPI då. PPIn är ju förresten sämre på LGs platta.

Den blir ju lägre för att den är 8.3" istället för 7" med samma upplösning.

Är det någon som har en G Pad och kan skriva lite om hur den känns osv? En liten minirecension.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!