Permalänk
Medlem

Second Assault till PC?

Någon som har sett nåt releasedatum för Second Assault till PC egentligen? Jag vill ju spela Caspian Border. Och ja, jag vet att jag kan spela den i BF3, men... nä!

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Skulle gissa på en månad efter för premium medlemmar så kanske 22 dec. Dem kanske är så lustiga av sig att dem släpper det på den 24:e.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Skrivet av Obolla:

Skulle gissa på en månad efter för premium medlemmar så kanske 22 dec. Dem kanske är så lustiga av sig att dem släpper det på den 24:e.

tänker inte du på china rising nu som kommer den 17?

Permalänk

DICE har gått ut med att de inte kommer släppa fler DLCs förrän alla stora problem med spelet är lösta. Vad än för releasedatum som finns någonstans kommer antagligen visa sig vara felaktigt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: MSI Z87 G45 GAMING | CPU: i7 4770k @ 4.4GHz | Kylning: Antec Kühler 620 Push n' Pull | GPU: ASUS GTX 780 DCII SLI | APU: Asus Xonar Essence STX | RAM: Corsair 16GB CL9 1600MHz VENGEANCE LP | PSU: Corsair AX860i | SSD: Samsung 840 Basic 250GB | HDD: WD Green 3TB | Skärm: ASUS 24" VG248QE 144Hz

Permalänk
Medlem

Har China släppts för alla än?

När kommer Mantle btw?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av larsamagnusson:

tänker inte du på china rising nu som kommer den 17?

Nej. China rising för premium medlemmar kom ju den 4:e december. Och premium medlemmar får ju DLC två veckor i förväg.

Vet inte om man behövde vara premium medlem eller inte för att få second assault vid X1 launch men jag tror att det krävdes. Launchen i USA var den 22:a nov vilket betyder att icke premium medlemmar på X1 får socond assault den 6:e dec. Om detta är fallet så kommer nog icke premium medlemmar få DLCt en månad efter vilket blir den 6:e jan. Jag gissar bara på en månad eftersom att själv tycker jag det låter som en rimlig tid. Två veckor har redan gått och två månader tror jag är en lite för lång tid.

Samtidigt är det lite tätt på releaser om det blir som jag sagt.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebcollin:

DICE har gått ut med att de inte kommer släppa fler DLCs förrän alla stora problem med spelet är lösta. Vad än för releasedatum som finns någonstans kommer antagligen visa sig vara felaktigt.

Det finns faktiskt inga officiella datum.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebcollin:

DICE har gått ut med att de inte kommer släppa fler DLCs förrän alla stora problem med spelet är lösta. Vad än för releasedatum som finns någonstans kommer antagligen visa sig vara felaktigt.

Har de inte löst det mesta med senaste patchen? Jag har två maskiner hemma med BF4 och det fungerar alldeles umärkt. Medger att det är ett begränsat urval...

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Tror inte SA kommer förrän februari till PC.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p