Vilken Färg! Corsair Air Series AF120 Quiet edition LED!

Permalänk
Medlem

Vilken Färg! Corsair Air Series AF120 Quiet edition LED!

Hej jag undrar vilken färg ni tycker e snyggast av: RÖD,BLÅ,VIT och LILA av Corsair Air Series AF120 Quiet edition LED

Snälla snabbt svar tack!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grön helt klart

Permalänk
Medlem

Finns inte grön! :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vet inte vems åsikt som du värderar högst men jag hade valt vitt alla dagar i veckan.

Permalänk
Medlem

Beror ju på vart du ska ha de och i vilket chassi samt vilka färger i övrigt som finns i datorn?

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilgf:

Beror ju på vart du ska ha de och i vilket chassi samt vilka färger i övrigt som finns i datorn?

Just nu har jag blå extra belysning och röda ram minnen men man kanske kunde skipat extrabelysningen

Visa signatur
Permalänk

Visa en bild på datorn!

Permalänk
Medlem

Vit

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska ha en matchande dator så har du blå lysrör får du gärna ta blå.
Personligen lyser allt jag har till datorn (utom tangentbordet förtillfället) rött och det ser snyggt ut

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narcissisten:

Visa en bild på datorn!

http://imgur.com/gz3DREw&CyHmNPr

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har du redan blått ljus så är det klart att du ska ta blåa!

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

Blåa leds skulle passa fint. Med ett sådant fönster skulle jag även försöka dra kablarna lite snyggare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narcissisten:

Blåa leds skulle passa fint. Med ett sådant fönster skulle jag även försöka dra kablarna lite snyggare

Går inte att dra bakom moderkortsplåten på Cooler master 430 (det som TS har)

Köp nytt Chassi istället för fläktar IMO.