Permalänk

Smal fläkt!

Tja! Jag letar efter en smalare fläkt. Får inte plats med en fläkt då ramminnet sitter för nära, detta kan lösas med en fläkt som är 20 mm tjock eller smalare. Någon som vet om det finns?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Såga lite?

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Hedersmedlem

Visst finns det.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Permalänk

Tack så mycket! Finns det några andra alternativ då inte den jag ville ha av dom inte finns inne...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicToaster:

Tack så mycket! Finns det några andra alternativ då inte den jag ville ha av dom inte finns inne...?

Så du vill alltså köpa den i butik? Varför inte bara beställa en online tar typ en dag så har du den hemma. Sök på fläkten och kolla om webbhallen eller ngn har den istället då.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av EpicToaster:

Tack så mycket! Finns det några andra alternativ då inte den jag ville ha av dom inte finns inne...?

Intressant taktik att lämna ute så mycket information som möjligt och sedan låta oss gissa. Du kanske skulle tala om vilken storlek du vill ha osv?

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Skrivet av giplet:

Intressant taktik att lämna ute så mycket information som möjligt och sedan låta oss gissa. Du kanske skulle tala om vilken storlek du vill ha osv?

Oj, förlåt... mitt fel! Tänkte inte så långt när jag skrev inlägget men 120mm.

Blir beställa en och vänta på att den kommit till butiken! tack så mycket alla!

Permalänk
Medlem

Finns en fantastisk sida där du kan ställa in sökkriterier så listar den alla produkter som stämmer överens med kriterierna: Prisjakt.nu
I ĺänken ovan så finns de 120mm-fläktar som är 20mm eller smalare (trodde det skulle vara fler än tre? men om du ökar till 25mm så finns det desto fler att välja på)

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0b:

Finns en fantastisk sida där du kan ställa in sökkriterier så listar den alla produkter som stämmer överens med kriterierna: Prisjakt.nu
I ĺänken ovan så finns de 120mm-fläktar som är 20mm eller smalare (trodde det skulle vara fler än tre? men om du ökar till 25mm så finns det desto fler att välja på)

WoW!
Tack för tipset!
Jag har en annan bra sida till alla oss som letar förgäves på det stora Internettet: www.Google.com