Geforce GTX + 3 spel på köpet: Hur laddar man ner spelen?

Permalänk

Geforce GTX + 3 spel på köpet: Hur laddar man ner spelen?

Jag köpte MSI GeForce GTX 780 3GB OC TwinFrozr Gaming-series +3 spel. Men jag har inte lyckats lista ut hur man gör för att ladda ner dessa spel. Jag har googlat, jag har kolllat på Nvidia GeForce Experience på datorn och jag har sökt på Inets hemsida (som sålde kortet).

Kan tillägga att kortet levererades i datorn jag köpte, som kom färdigmonterad. Så jag har inte kartongen till grafikkortet.

Permalänk
Medlem

Du bör ha fått med någon form av 2st A5 kort som innehåller koder till dessa 3 spel.

Här hittar du länkarna där du skriver in koderna:

Visa signatur

Workstation: Maximus VIII Gene Intel Core i7-6700K Corsair Dominator 16GB Asus Strix 1080 OC Samsung 970 Evo NVMe 500GB Samsung 850 Evo 500GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk

Nu har jag gått igenom alla tillbehör, drivrutiner, cd-skivor och papper jag fick ihop med datorn från Inet och hittar ett "vykort" med kod till Batman. Däremot finns det inte något för de två andra spelen. Så jag antar att jag får vända mig till Inet. Det verkar ju som de slarvat bort det andra. För jag har verkligen gått igenom allt nu. Två gånger.

Edit:

Jag läser följande på sidan om de två andra spelen:

If you purchased a qualifying GeForce GTX 770, 780, 780 Ti or TITAN and have a coupon for Batman™: Arkham Origins fill out the details below. After receiving your Ubisoft game codes, please proceed to the Batman: Arkham Origins code redemption page to receive your additional game code.

Hmm, efter du fått dina Ubisoft koder, ska man gå till sidan för Batman och få de andra koderna? Jag fattar nog inte vad de menar.