Permalänk
Medlem

Explorer 11 hänger sig

Hej! Mitt Internet Explorer 11 hänger sig plötsligt när jag har flera fönster öppna och sedan öppnar ytterligare ett fönster. Måste då starta om programmet och då lägger sig länkarna i fältet "favoriter" sig i bokstavsordning. Är det någon som vet en lösning på problemet. Och nej, jag har ingen lust att byta webläsare.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk

Haha problemet är att Internet Explorer är värdelöst, du vill inte byta fast sanningen är att Internet Explorer inte är bra alls.

Permalänk
Medlem

Har du använt Explorer de senaste 5 åren? Har själv inte haft något problem förrän nu.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rokkoko:

Har du använt Explorer de senaste 5 åren? Har själv inte haft något problem förrän nu.

Dags att byta till Chrome eller Firefox

Permalänk

Vore nog det bästa om internet explorer gick och hängde sej...;)

Visa signatur

Ett sexpack ska man ha *I* magen-inte på!

Permalänk

det är suicide att skriva att du har ett felaktivt Internet Explorer här. lmao

trolltråd. avsiktligt eller oavsiktligt

Visa signatur

Fractal Design Define R5 Titanium, Intel 8700K@5GHz, MSI Z370-A PRO, Seasonic FOCUS Plus 750W Gold, Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, MSI Geforce GTX 1080 TI Gaming 11G, NZXT Kraken X62, Samsung 970 EVO 250GB, Samsung Curved S34E790C 34" ,

Permalänk
Medlem

Finns många nackdelar med IE, men jag vet en positiv grej, det är att man inte behöver använda IE i windows Nej men seriöst iternet explorer ligger långt efter i utvecklingen.. prova firefox eller chrome. Men prova att installera om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Terrorkossan:

Haha problemet är att Internet Explorer är värdelöst, du vill inte byta fast sanningen är att Internet Explorer inte är bra alls.

Har du använt explorer 10+ ? Vad är värdelöst? Vad är inte bra alls?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Vilka otroligt töntiga kommentarer. Ge han lite feedback istället för att säga att IE suger.
Många som tycker det är coolt att hacka på IE här på Swec, ungefär som att 90% här är insnöade på att Inet är den enda butiken man ska handla ifrån.

Rokkoko, tyvärr har jag inget bra svar till dig, jag har inte märkt av det problemet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakkes:

Har du använt explorer 10+ ? Vad är värdelöst? Vad är inte bra alls?

Nu säger jag i förväg att jag kan ha fel, men HTML5?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv

Ominstallera ie, det löser det mesta. Känns som de mesta hatar ie utan att kunna något. Blinda fanboys~

Permalänk
Medlem
Skrivet av mppl:

Vilka otroligt töntiga kommentarer. Ge han lite feedback istället för att säga att IE suger.
Många som tycker det är coolt att hacka på IE här på Swec, ungefär som att 90% här är insnöade på att Inet är den enda butiken man ska handla ifrån.

Rokkoko, tyvärr har jag inget bra svar till dig, jag har inte märkt av det problemet.

Tyvärr finns det inget possitivt att säga om IE eftersom ALLA andra alternativ fungerar bättre. Vårt råd till honom är helt enkelt att byta webbläsare.

Angående Inet så är även jag lite insnöad. Jag måste få säga att CDON haft lägst priser på datorkomponenter de senaste tre åren, men Inet har överlägset bäst service för att inte tala om deras enkla webbshop och snabba leveranser. Jag känner mig alltid trygg och "hemma bekväm" när jag handlar på Inet.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

något tillägg som du installerat nyligen ? det kanske finns någon som krockar med varandra och får det att hänga sig när de ska blocka eller göra något med samma sak på vissa sidor (hade adblocker och do not trackme som gjorde detta men det kom en uppdatering som fixade det inom kort ^^)

Testa även och stäng av flashplayer eller stäng av hårdvaru acceleration på flashplayer när du drar upp en youtube video (högerklicka på den och in på inställningar så ska en flik ha hardware acceleration på sig)

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen, jag börjar med att installera om.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Nu säger jag i förväg att jag kan ha fel, men HTML5?

Ja, du har fel. HTML5-stödet i IE10+ är utmärkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Nu säger jag i förväg att jag kan ha fel, men HTML5?

Verkar som det mesta fixades till i IE10 men det ligger fortfarande efter.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Nu säger jag i förväg att jag kan ha fel, men HTML5?

?

Visa signatur

Citera för svar