Samsung introducerar tv-apparater med fingerstyrning under 2014

Permalänk
Medlem

Tack samling för att ni än en gång bevisar att det enda ni besitter är onödiga gimmicks på allt ni producerar, hela proceduren med bra bild verkar ni ha gett blanka f*n i sen en lång tid tillbaka.
Samsung är och kommer för alltid att bli överprisat och plastigt. Banne mig den dagen då en Samsung tv träder in i mitt hus!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaooo:

Det är ingen som petar på TVn, då det inte är Touch artikeln handlar om, utan fingergester i luften som läses av.

Skrivet av Lord_Moridin:

Tänk er Kalle, som har bjudit in fyra vänner för att titta på hockey-VM.

Det står lika och är en minut kvar av matchen och Sverige gör ett anfall.

Kalle och hans vänner börjar gestikulera och precis när det ser ut att bli mål, så byter tvn kanal och plötsligt tittar de på Laila bakar.

Hon heter Leila

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kanske missat något, men förstår inte vad som är nytt? Detta med styra med svepningar finns redan idag på befintliga samsung tv?

Visa signatur

⚙️ Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ Glorious Series One Pro
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 65" GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Medlem

Jag tänker på Liftarens guide...
Han skriver om en radio som styrs av gester och därför måste man sitta blickstilla...

Permalänk
Medlem

Efter LG's 1984 stunt så lär jag nog aldrig köpa en smart-TV i alla fall, vem ser på TV när det finns Netflix och liknande tjänster till datorn.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk

Dag för dag kommer jag närmare mina barndomsdrömmar om att kunna säga "Go go Gadget copter" utan att låta (okej, låt gå) som en idiot. Snart är vi där gott folk, med din röst kommer du kunna styra världen. Muahahha!

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis går funktionen att stänga av!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Skrivet av skogsvilden:

[...]vem ser på TV när det finns Netflix och liknande tjänster till datorn.

Den som gillar att sitta på soffan och använda nämnda tjänster i bekväm ställning på en stor skärm.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Megacrash:

Hur blir detta om man spelar Kinect spel på Xbox...byter tv:n helt plötsligt kanal eller nåt när man viftar i spelet...?

Dat i-lands problem

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skogsvilden:

Efter LG's 1984 stunt så lär jag nog aldrig köpa en smart-TV i alla fall, vem ser på TV när det finns Netflix och liknande tjänster till datorn.

Hoppas för din skull att du har datorn kopplad till en TV som står vid en soffa... Fy fan för att kolla på allting genom en liten fjuttig datorskärm