ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC

Hej!

Jag undrar om detta grafikkort ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC skulle fungera bra med dessa komponenter?

MK Gigabyte Z68X-UD3H
CPU Core i5 2500K
Corsair 8GB DDR3 1600MHz
SSD 120GB Corsair, Force 3 Series
Fractal Design Define R3
PSU Corsair TX 750W Modular

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FSB:

Hej!

Jag undrar om detta grafikkort ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC skulle fungera bra med dessa komponenter?

MK Gigabyte Z68X-UD3H
CPU Core i5 2500K
Corsair 8GB DDR3 1600MHz
SSD 120GB Corsair, Force 3 Series
Fractal Design Define R3
PSU Corsair TX 750W Modular

Tack!

absolut ska inte vara något problem alls!

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Och det kommer inte hämmas eller något av att det är gamla komponenter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FSB:

Och det kommer inte hämmas eller något av att det är gamla komponenter?

nej

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk

Liknande problem

Hej, jag har ett Gigabyte GA-F2A55M-DS2 moderkort och jag undrar om det har grafikkortet Asus GeForce GTX 660 OC DirectCU II 2GB skulle funka till min dator.

P.S. Jag vet inte hur man startar en ny tråd för jag är tydligen för trög för det och det är därför jag skriver det här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarL96.:

Hej, jag har ett Gigabyte GA-F2A55M-DS2 moderkort och jag undrar om det har grafikkortet Asus GeForce GTX 660 OC DirectCU II 2GB skulle funka till min dator.

P.S. Jag vet inte hur man startar en ny tråd för jag är tydligen för trög för det och det är därför jag skriver det här.

Inga kompabilitetsproblem, nej

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av OskarL96.:

Hej, jag har ett Gigabyte GA-F2A55M-DS2 moderkort och jag undrar om det har grafikkortet Asus GeForce GTX 660 OC DirectCU II 2GB skulle funka till min dator.

P.S. Jag vet inte hur man startar en ny tråd för jag är tydligen för trög för det och det är därför jag skriver det här.

Har du bara en ledig 16x PCI-e plats på ditt moderkort så går det och att du har ett nätagg som klarar det? Att skapa ny tråd gör du genom att klicka på knappen "Ny tråd" högst upp i forumsdelen. Svårt va?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)