Permalänk

Inets egna fläktar är de bra?

Hej! Kollade lite på Inet och såg att deras egna fläktar var riktigt billiga nu och hade tänkt stoppa två fläktar i toppen på mitt chassi så jag undrar om det är någon som har haft eller har de fläktarna och om de är bra? Med andra ord, Flyttar lagom med luft utan att låta för mycket.

Fläktarna:http://www.inet.se/produkt/6308826/inet-tyst-chassiflakt-120m...

Annars har jag varit inne på Fractal Design R2 120mm Silent Series då de matchar de andra fläktarna i mitt FD chassi

Permalänk
Hjälpsam

På bild o i databladet är dom VÄLDIGT lika FD fläktarna. . nästan så man misstänker att det är samma fläkt, svart bara

Permalänk
Medlem

Jag skaffat en och är väldigt nöjd! Tyst, och helt ljudlös med lågvarsadaptern. Tror inte du ångrar dig köpet!

Permalänk
Medlem

Har haft dem ett litet tag nu, och kan inte säga något annat än att dem är väldigt bra
Kyler datorn riktigt bra och dem låter ingenting!

Visa signatur

Datorkomponenter || Corsair Carbide 200R || i5 4670k @stock || MSI B85M-E45 || HD7850 2GB || 8 GB RAM 1600 MHz || 1TB WD || Corsair CX 750M ||
Tangentbord & Mus || Razer Blackwidow Ultimate 2014 || Razer Taipan ||

Permalänk
Skrivet av thli72:

På bild o i databladet är dom VÄLDIGT lika FD fläktarna. . nästan så man misstänker att det är samma fläkt, svart bara

okej då är det ju värt

Skrivet av Wa8it:

Jag skaffat en och är väldigt nöjd! Tyst, och helt ljudlös med lågvarsadaptern. Tror inte du ångrar dig köpet!

Skrivet av Kaggemannen:

Har haft dem ett litet tag nu, och kan inte säga något annat än att dem är väldigt bra
Kyler datorn riktigt bra och dem låter ingenting!

Härligt då kör jag på det! tror ni de lämpar sig på en CM Hyper 212 EVO?