Windows 7 ultimate x64 svenska laglig nedladdning

Permalänk
Medlem

Windows 7 ultimate x64 svenska laglig nedladdning

Hejsan Sweclocker!

Jag har lyckats få tag på en produktnyckel till Windows 7 64 bit på svenska. Frågan är bara: vart kan jag ladda ner en laglig iso-fil för operativsystemet? Jag har letat mycket men har bara lyckats hitta den engelska versionen som jag inte är säker på om den funkar med min produktnyckel.

Tack för svar!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vad spelae det för roll om det är en engelsk när det är ultimate? Du kan ladda ned valfritt språkpaket via windows update..

Du kan även (som du skulle få reda på vid sökning) att du kan ladda ned vilken su vill ich at bort ei.cfg (Inte Enterprise)

Ps.digitalriver har länkar.

Permalänk

Hur har du fått tag på nyckeln? Med tanke på att det är nyckeln som man betalar för så misstänker jag att du kan ladda ner den var som helst då du har en laglig nyckel.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Win7 Ultimate x64. Språkpaket till Ultimate finns att ladda ner på windows update.

Till alla anti-pirat moderatorer:

Citat:

Thеѕе аrе NOT illegal – Thеѕе аrе јυѕt thе download links fοr Windows 7 SP1 ISO whісh іѕ a retail wrap thаt offers a 30-day trial period. Yου need tο activate уουr Windows afterwards wіth a genuine license activation key tο continue using іt. Downloading thеѕе files frοm Digital River іѕ absolutely legal аnԁ completely free οf charge.

Källa: http://www.w7forums.com/official-windows-7-sp1-iso-image-down...

Permalänk
Medlem

Om du har en nyckel till Windows 7 Ultimate så passar den till alla versioner, så det spelar ingen roll om det är en engelsk version eller svensk din nyckel fungerar lika bra på båda, och dessutom är det möjligt att byta språk till svenska efter installationen av Ultimate Engelska.

I denna guide har du länkar till helt lagliga Windows 7 Ultimate Engelska 64Bit http://www.sweclockers.com/artikel/15673-installera-windows-7...

Men om du absolut vill ha en Windows 7 Ultimate Svenska 64Bit så kan du ladda hem Windows 7 Windows 7 Professional Svenska 64Bit och sedan ta bort ei.cfg filen och det gör att man kan välja Windows 7 Ultimate vid installationen, du kan läsa detta inlägg så förstår du bättre #12499240

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem

Tack alla för tips! Jag måste vart blind som inte märkte att jag kunde ta bort ei.cfg för att fixa problemet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abdulleh:

Tack alla för tips! Jag måste vart blind som inte märkte att jag kunde ta bort ei.cfg för att fixa problemet.

Om du använder ett USB minne vid installationen av Windows 7 så rekommenderar jag att du tar bort ei.cfg filen manuellt eftersom många har haft problem med verktyget Ei.cfg Removal Utility #12506016

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem

Win 8 nyckel

Köpte precis en zenbook med win 8 i, och jag gillar det inte alls, kan man installera win 7 med min win8 nyckel?

Visa signatur

Zenbook

Permalänk
Medlem
Skrivet av RayNoWay:

Köpte precis en zenbook med win 8 i, och jag gillar det inte alls, kan man installera win 7 med min win8 nyckel?

Nej.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av RayNoWay:

Köpte precis en zenbook med win 8 i, och jag gillar det inte alls, kan man installera win 7 med min win8 nyckel?

Hur tänkte du?:)

Visst går det inte

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket för länken Letat 1 timme för den tills jag kom in på forumet