Permalänk
Medlem

Bli av med Snapdo

Vet ej vilket forum jag ska posta i.

Ska hjälpa min mors pojkvän rensa datorn. Han har råkat ut för nåt som heter Snapdo och i vanliga fall hade jag installerat om Windows. Men han kan inga lösenord till mail och allting så de kommer inte på fråga. Snapdo går inte att installera på vanlig väg och de enda jag hittar som ska lösa problemet kostar pengar.

Hur blir jag av med Snapdo?

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Kör ditt/deras antivirus och antispyware. Använd flera.
Använd dedikerade ta-bortprogram.

Hade skräp i min som tog över webbläsaren. På det fungerade Adware cleaner och JRT.exe samt en runda superantispyware.

Permalänk
Medlem

Lösenorden är väl sparade i browsern, kolla upp - skriv ner och formatera i värsta fall.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Vet ej vilket forum jag ska posta i.

Ska hjälpa min mors pojkvän rensa datorn. Han har råkat ut för nåt som heter Snapdo och i vanliga fall hade jag installerat om Windows. Men han kan inga lösenord till mail och allting så de kommer inte på fråga. Snapdo går inte att installera på vanlig väg och de enda jag hittar som ska lösa problemet kostar pengar.

Hur blir jag av med Snapdo?

Spara AdwCleaner av Xplode på Skrivbordet: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outil...

Stäng alla program, inklusive webbläsare.
Dubbelklicka på AdwCleaner för att starta programmet.

Klicka på Scan-knappen.
Vänta tills sökningen är klar.
Klicka på Report-knappen.
En rapport kommer upp, kopiera innehållet och klistra in i ditt svar om du vill att jag ska gå igenom den.
Om rapporten inte kommer upp, så finns den även som C:\AdwCleaner[R0].txt

Om du vill ha bort allt som finns på samtliga flikar så klicka på Clean-knappen.
Tryck på OK.
Tryck på OK fler gånger om det kommer upp meddelanden.

Datorn kommer att startas om.

För att avinstallera programmet:
Stäng alla program, inklusive webbläsare.
Dubbelklicka på AdwCleaner för att starta programmet.
Klicka på Uninstall-knappen.