Permalänk
Medlem

Hybrida graffikkort?

Hej Sweclockers!

Jag har för mig för några dagar sedan att jag så ett graffikkort som gick att använda både vatten och luft som kylning redan från start utan modifikationer
kan någon hjälpsam själ hjälpa mig hitta det graffikkortet?
tror det var av märket MSI och GTX 780?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av KnekeN:

Hej Sweclockers!

Jag har för mig för några dagar sedan att jag så ett graffikkort som gick att använda både vatten och luft som kylning redan från start utan modifikationer
kan någon hjälpsam själ hjälpa mig hitta det graffikkortet?
tror det var av märket MSI och GTX 780?

Tack på förhand

Nej, Asus Poseidon tänker du nog på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av KnekeN:

Hej Sweclockers!

Jag har för mig för några dagar sedan att jag så ett graffikkort som gick att använda både vatten och luft som kylning redan från start utan modifikationer
kan någon hjälpsam själ hjälpa mig hitta det graffikkortet?
tror det var av märket MSI och GTX 780?

Tack på förhand

Tänker du på denna? Asus Geforce GTX 780 ROG Poseidon

Edit: Så mycke som jag vet har inte MSI något sådant kort utan det är bara Asus som gjort något sånt men jag kan ha fel!

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Det finns några kort från Inno3D som heter något i stil med iChill hybrid, har för mig att det finns Titan och 780.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Ja! det var asus poseidon jag tänkte på! tack!