Förlåt för jag skriver här, men jag måste...... [Söker program som räknar musklick/tangenttryckningar — mod]

Permalänk

Förlåt för jag skriver här, men jag måste...... [Söker program som räknar musklick/tangenttryckningar — mod]

Hej hej! Jag undrar om det finns något program som kan typ räkna musklick, tangentklick osv. Typ statistik på det man gör på datorn.

Om ni undrar varför jag skriver här är det bara för jag inte varit medlem i 3 månader än och kan inte skriva på ''Övrigt'' eller vad de nu heter

Tack på förhand <3

Tydligare titel, den första var verkligen horribel :-) . Se §3.1 i reglerna.
Permalänk
Medlem

I programvaran till musen kan du se hur många gånger du klickat själv har jag klickat ca 100000 gånger på lite mer än en månad.

Visa signatur

DATORN Chassi: NZXT PHANTOM 410 CPU kylare: corsair H80i med noctua nf f12or CPU: intel core i7 3770K Moderkort: ASUS p8Z77-V SSD: corsair force GT 120GB RAM: corsair vengeance dual c 1866mhz 16gb(2x8) GPU: ASUS 9800 GTX+ Dark knight PSU: corsair tx 750w HDD: western digital green 1TB KRINGUTRUSTNING Headset:Logitech g35 Tangentbord:Corsair k70 mx blue Mus:Roccat kone pure(blå) Ratt:Logitech g27

Permalänk
Medlem

WhatPulse

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

http://www.zhornsoftware.co.uk/keycounter/

Är tex ett alternativ som hittades efter 0.7 sekunders googlande

Permalänk
Medlem

whatpulse är det bästa by far, du får veta ALLT

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk

Tackar alla fina människor <3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Richard98swe:

Om ni undrar varför jag skriver här är det bara för jag inte varit medlem i 3 månader än och kan inte skriva på ''Övrigt'' eller vad de nu heter

Det är en dålig anledning att skriva en tråd någon annanstans, då dessa begränsningar finns av en anledning (ifall någon önskar diskussion om dessa anledningar så ta det i forumdelen "Feedback").

Däremot så hade denna tråd likväl passat dåligt i "Övriga ämnen", men bra i forumdelen "Microsoft Windows" som beskrivs enligt:
   Microsofts operativsystem, program till Windows med mera.

Därför:
*Tråd flyttad*

Dessutom var din originalrubrik något av ett skräckexempel på otydliga rubriker :-), så:
*Rubrik ändrad*

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.