Prisuppskattning - League of Legends Account

Permalänk
Avstängd

Prisuppskattning - League of Legends Account

Tja!

Har börjat få lite småplaner på att sluta spela LoL, kan inte komma på ett bättre sätt än att sälja accet när man ändå håller på!

Vad tror ni att man kan få för ett acc (och vart bör jag lägga upp annons på det?)?

Accet har följande:
Alla champions
Skins: 83
RP: 252
IP: 2663 atm
Season 3 Silverframe
Rune Pages: 13
Vad tror folket att någon skulle betala för detta?

edit: Bytte detta detta med en polare och pratade med riot det är spenderat ca 20 000 kronor på detta konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliten92:

Tja!

Har börjat få lite småplaner på att sluta spela LoL, kan inte komma på ett bättre sätt än att sälja accet när man ändå håller på!

Vad tror ni att man kan få för ett acc (och vart bör jag lägga upp annons på det?)?

Accet har följande:
Alla champions
Skins: 83 (http://www.elophant.com/league-of-legends/summoner/euw/203448...)
RP: 252
IP: 2663 atm
Season 3 Silverframe
Rune Pages: 13
Vad tror folket att någon skulle betala för detta?

edit: Bytte detta detta med en polare och pratade med riot det är spenderat ca 20 000 kronor på detta konto.

Det är inte tillåtet att sälja sitt konto, om riot får syn på detta riskerar du att få kontot avstängt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av eliten92:

Tja!

Har börjat få lite småplaner på att sluta spela LoL, kan inte komma på ett bättre sätt än att sälja accet när man ändå håller på!

Vad tror ni att man kan få för ett acc (och vart bör jag lägga upp annons på det?)?

Accet har följande:
Alla champions
Skins: 83 (http://www.elophant.com/league-of-legends/summoner/euw/203448...)
RP: 252
IP: 2663 atm
Season 3 Silverframe
Rune Pages: 13
Vad tror folket att någon skulle betala för detta?

edit: Bytte detta detta med en polare och pratade med riot det är spenderat ca 20 000 kronor på detta konto.

Hur är placeringen just nu? Någon försökte kränga ett acc som VAR i Diamond X men nu med nya säsongen och promotionmatcherna så hade han 3 förluster av 3 spelade.. Inte mycket att hänga i granen skulle jag säga. OT säker på att det var 20 000kr? Låter extremt mycket..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gojsenmojs:

Hur är placeringen just nu? Någon försökte kränga ett acc som VAR i Diamond X men nu med nya säsongen och promotionmatcherna så hade han 3 förluster av 3 spelade.. Inte mycket att hänga i granen skulle jag säga. OT säker på att det var 20 000kr? Låter extremt mycket..

Fick detta som svar av riot

Dec 20 00:33

Thanks for the information. Here’s the total amount you’ve spent on your account to date:

12500.00 - SEK
820.00 -EUR

Let me know if you need anything else!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av twk:

Det är inte tillåtet att sälja sitt konto, om riot får syn på detta riskerar du att få kontot avstängt.

Skickades från m.sweclockers.com

I know, men det dom inte vet det lider dom inte av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliten92:

I know, men det dom inte vet det lider dom inte av.

Men när dom vet så lider du!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xiqt:

Men när dom vet så lider du!

Njae inte så mycket, har 1 till lvl 30 på euw och ett 27 på eune.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliten92:

Njae inte så mycket, har 1 till lvl 30 på euw och ett 27 på eune.

Då kan du ju ge mig accet lika bra

Permalänk
Medlem

Sålde ett Diamond V acc också via blocket

hade alla champs dock inte lika många skins endast 39st

La ut det för 1000kr fick det sålt för 700kr

Tvivlar på att man kan få tillbaka det du har spenderat på skins å så

Tror det är svårt att få så stora summor för ett LoL konto

men vad vet jag kanske ev nån där ute som är så intresserad å köper det

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk

mmr'n verkar inte droppa så fruktansvärt mycket. Min vän som var silver 1 drog 3-8 och hamnade i silver 4.

Skrivet av Gojsenmojs:

Hur är placeringen just nu? Någon försökte kränga ett acc som VAR i Diamond X men nu med nya säsongen och promotionmatcherna så hade han 3 förluster av 3 spelade.. Inte mycket att hänga i granen skulle jag säga. OT säker på att det var 20 000kr? Låter extremt mycket..

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bärrich:

Sålde ett Diamond V acc också via blocket

hade alla champs dock inte lika många skins endast 39st

La ut det för 1000kr fick det sålt för 700kr

Tvivlar på att man kan få tillbaka det du har spenderat på skins å så

Tror det är svårt att få så stora summor för ett LoL konto

men vad vet jag kanske ev nån där ute som är så intresserad å köper det

Ska testa lägga ut det på ebay elr tradera med utropspris på 500, borde få något bud iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliten92:

Tja!

Har börjat få lite småplaner på att sluta spela LoL, kan inte komma på ett bättre sätt än att sälja accet när man ändå håller på!

Vad tror ni att man kan få för ett acc (och vart bör jag lägga upp annons på det?)?

Accet har följande:
Alla champions
Skins: 83
RP: 252
IP: 2663 atm
Season 3 Silverframe
Rune Pages: 13
Vad tror folket att någon skulle betala för detta?

edit: Bytte detta detta med en polare och pratade med riot det är spenderat ca 20 000 kronor på detta konto.

Accet har följande:
Alla champions
Skins: 302~
RP: 38k
IP: 40k
Season 3 Platinum Ram
Rune Pages: 20

Har även giftat för 220k RP

Så du har spenderat 20 000? Hmm känns ju lite orimligt för att du har ju typ ingenting på ditt konto
Har du köpt gubbar för RP så börjar jag gråta!
Senast jag mailade Riot hade jag lagt 28k och har köpt ännu mer sen dess. Så snälla förklara för mig vad har du isånafall gjort med din RP?

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Avstängd
Skrivet av z0rks:

Accet har följande:
Alla champions
Skins: 302~
RP: 38k
IP: 40k
Season 3 Platinum Ram
Rune Pages: 20

Har även giftat för 220k RP

Så du har spenderat 20 000? Hmm känns ju lite orimligt för att du har ju typ ingenting på ditt konto
Har du köpt gubbar för RP så börjar jag gråta!
Senast jag mailade Riot hade jag lagt 28k och har köpt ännu mer sen dess. Så snälla förklara för mig vad har du isånafall gjort med din RP?

Som jag sa tidigare, inte jag som som lagt ner allt så vet inte vart han gjort av alla pengar han lagt in.

Permalänk
Medlem

Jäklar vad folk spenderar pengar... Inte för att verka snål eller så, men tyckte 900kr var dyrt för en bugg (bf4)!

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk

Men du sa 20 000 först nu 12 500 det är skillnad

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gojsenmojs:

Men du sa 20 000 först nu 12 500 det är skillnad

Lägg ihop 12500 + 820 euro det är nästan 20 000.

Permalänk
Medlem

endast idioter köper andras konton. Och hur mkt en idiot kan betala kan ingen svara på.

I det hära fallet behöver den dessutom ha mkt stålar på kontot.
Plus att det är ett strategi-spel villket reducerar risken LITE att det är en totalt eferbliven jävel.

Så jag tror du får satsa på det hyfsat normal folket, och då får du 400 kr kanske.

Edit: LoL; ett "Strategi" spel där man inte ens får tillgång till alla resurser utan att betala sjukt mycket pengar. Vilket jävla geni-spel mot dönickar alltså.

Tro katten att spel-bransnchen gått nerför i utveckling senaste 10 åren med val av spel som folk gör. Tur att DotA finns iaf. HerreGud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paramera:

endast idioter köper andras konton. Och hur mkt en idiot kan betala kan ingen svara på.

I det hära fallet behöver den dessutom ha mkt stålar på kontot.
Plus att det är ett strategi-spel villket reducerar risken LITE att det är en totalt eferbliven jävel.

Så jag tror du får satsa på det hyfsat normal folket, och då får du 400 kr kanske.

Edit: LoL; ett "Strategi" spel där man inte ens får tillgång till alla resurser utan att betala sjukt mycket pengar. Vilket jävla geni-spel mot dönickar alltså.

Tro katten att spel-bransnchen gått nerför i utveckling senaste 10 åren med val av spel som folk gör. Tur att DotA finns iaf. HerreGud.

Detta är så otroligt fel att jag inte ens vet vart jag ska börja!
Nej du behöver inte lägga pengar på spelet, du kan men gör egentligen ingen nytta utan att få lite snyggare skins.
Du kan inte köpa runor som egentligen är det enda som påverkar själva spelet.
Att köpa gubbar gör dej inte till en bättre spelare, att spela upp sig och bli bra med några få champs är bara en fördel snarare än en nackdel.

Det finns många pay to win spel men Lol är inte ett av det!