Permalänk

Evga acx cooler

Kan man köpa EVGA:s acx cooler separat till t.ex gtx 780/ti som sedan själv monterar? Ver att man kan köpa en för Titan men finns det för 780/ti också?
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superpig96:

Kan man köpa EVGA:s acx cooler separat till t.ex gtx 780/ti som sedan själv monterar? Ver att man kan köpa en för Titan men finns det för 780/ti också?
Tack på förhand!

Damn.. Riktigt feta. Aldrig hört talas om dessa innan.
Hojta om du får fram mer info.

Mvh

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av Superpig96:

Kan man köpa EVGA:s acx cooler separat till t.ex gtx 780/ti som sedan själv monterar? Ver att man kan köpa en för Titan men finns det för 780/ti också?
Tack på förhand!

Vad jag vet så går de bara som du sa att köpa till titan separat än så länge men det kanske kommer i framtiden
Rättaig om jag har fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superpig96:

Kan man köpa EVGA:s acx cooler separat till t.ex gtx 780/ti som sedan själv monterar? Ver att man kan köpa en för Titan men finns det för 780/ti också?
Tack på förhand!

finns på evga's hemsida och köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IntelAti:

finns på evga's hemsida och köpa.

Dem säljer bara den för Titan på deras europeiska butik vad jag vet.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz