ÄR Wot EU servrar nere ?

Permalänk

ÄR Wot EU servrar nere ?

Går inte ansluta längre, och jag hittar ingen info ang serverunderhåll eller liknande....

Permalänk
Medlem

Servrarna har varit problematiska i dagarna, vi har t.o.m. fått någon slags kompensation för't vi som premium. Man brukar hitta info om det i http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/29-notification...

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

problemet för mig nu är att det inte ens går starta upp liret, är servrarna totalt nere då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av peckapecan:

problemet för mig nu är att det inte ens går starta upp liret, är servrarna totalt nere då?

Det funkade för mig i kvällas, om än laggigt. Vad säger tracert? Har du testat vanilla?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Servrarna har varit problematiska i dagarna, vi har t.o.m. fått någon slags kompensation för't vi som premium. Man brukar hitta info om det i http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/29-notification...

Nej det är ingen kompensation. Ryssarna fick också en premiedag, och dom har inte haft dessa problem. Det är för valentine eventet alla får.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

just nu ospelbart, 999ms på EU 1

Visa signatur

==Ryzen 5800x==16gb ram 3200Mhz cl14==ASUS 550-F== Gigabyte 3070 oc == LG UltraGear 27GP950 27" Gaming 4K UHD IPS==Lumia 930, Samsung S6, Moto X Style, LG G6, Sony xperia xz1 compact, LG V30,Sony xz3,Iphone xs max, Sony xperia 5ii,Samsung S22 Ultra==LG 55EG910V,LG C8 65"==AuneX1s,THX AAA 789==JBL 305==,Hifiman4xx, DT 1990 Pro==

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicata:

just nu ospelbart, 999ms på EU 1

2an då?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Nej det är ingen kompensation. Ryssarna fick också en premiedag, och dom har inte haft dessa problem. Det är för valentine eventet alla får.

Riktigt. De glömde bara gå ut med infon tills en dag senare. Gick på ryktet som verkade rimligast.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Har gått bra att spela nu i ca 3 timmar, men nu laggar det satan på båda EU servrarna för mig

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1 Moderkort: Asrock z370 Gaming-ITX/ac CPU: Intel i7 8700 Kylare: Noctua NH-L12 + NF-A12x15 Minnen: 2x8GB Ballistix Elit @ 3466MHz PSU: Corsair SF600 v2 GPU: EVGA GTX 1080 Ti SC2 SDD: Samsung 960 EVO 250GB NVMe + Samsung 850 EVO 500GB

Permalänk

mitt lir går inte ens att starta

Permalänk
Medlem
Skrivet av peckapecan:

mitt lir går inte ens att starta

Testa huruvida du kommer in på US eller annan server genom nytt konto.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Tog och installerade om hela liret och först då startade det upp och ingen lagg än så länge.

Permalänk

"we have decided to give one free day of Premium Account to all players, regardless of whether or not they are current paying Premium Account holders."
Trevligt.

http://worldoftanks.eu/en/news/46/latency-update/

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!