Kan jag få mina CD-key skickade av blizzard igen?

Permalänk
Medlem

Kan jag få mina CD-key skickade av blizzard igen?

Hejsan!

Jag har lyckats tagit bort mina mail om CD-keys till WoW, och undrar om de går att få dem skickade till mig igen om man kontaktar blizzard? Har köpt alla spelen Digitalt.

Mvh Rasmus!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB - GPU: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming - Motherboard: MSI Z370-A PRO - RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus18:

Hejsan!

Jag har lyckats tagit bort mina mail om CD-keys till WoW, och undrar om de går att få dem skickade till mig igen om man kontaktar blizzard? Har köpt alla spelen Digitalt.

Mvh Rasmus!

Kontakta blizzard direkt så ska du se att du får snabbare svar än du får här.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rasmus18:

Hejsan!

Jag har lyckats tagit bort mina mail om CD-keys till WoW, och undrar om de går att få dem skickade till mig igen om man kontaktar blizzard? Har köpt alla spelen Digitalt.

Mvh Rasmus!

vad svarade blizzards support?

Permalänk
Medlem

Varför frågar du inte blizzard direkt, är du rädd att dom ska skratta åt din fråga eller :)?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Jo, jag kom på de direkt efter jag hade postat att de har ju Livechatt. Sorry, tänkte inte riktigt. Tack för svaren ^^

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB - GPU: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming - Motherboard: MSI Z370-A PRO - RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance

Permalänk
Medlem

logga in på battle.net bara

Permalänk
Medlem

Du kan aldrig återanvända cd-nycklarna till WoW ändå. Du måste ha ett Battle.net-konto för att kunna spela.

Permalänk
Medlem

Skulle inte återanvända dem, ville bara ha dem ifall nått skulle hända.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB - GPU: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming - Motherboard: MSI Z370-A PRO - RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance

Permalänk
Medlem

Dom är ju låsta till ditt konto och där behövs dom ju aldrig anges..Ska du sälja kontot??

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Dom är ju låsta till ditt konto och där behövs dom ju aldrig anges..Ska du sälja kontot??

om kontot blir hackat? glömmt bort email på kontot, etc finns rätt så många anledningar att ha nycklarna, sälja är dock ett också.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Dom är ju låsta till ditt konto och där behövs dom ju aldrig anges..Ska du sälja kontot??

Behövs ifall man Skulle bli hackad eller på något annat sätt förlora sitt konto... alltid bra att ha.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."