Datorn hänger sig när jag försöker skriva @

Permalänk
Medlem

Datorn hänger sig när jag försöker skriva @

När jag försöker skriva @ händer först ingenting och så fort jag rör musen efteråt så fryser bilden och jag tvingas starta om datorn.

Nån som har en lösning eller varit med om liknande?

Visa signatur

CPU: i5 4670k CPU-Kylare: CM Seidon 120M MB: GIGABYTE m-ITX Z87N-WiFi GPU: Asus GTX 760 OC II RAM: Corsair Vengeance 16GB (2x8GB) 1600MHz SSD: Samsung 840 EVO SSD 120GB HDD: Seagate Barracuda 2TB CASE: Fractal Design Node 304 PSU: Corsair CX500M OS: Windows 7 ÖVRIGT: SteelSeries Sensei RAW & 6GV/2, Creative Tactic 3D ALPHA

Permalänk
Skrivet av KiNdArEd:

När jag försöker skriva @ händer först ingenting och så fort jag rör musen efteråt så fryser bilden och jag tvingas starta om datorn.

Nån som har en lösning eller varit med om liknande?

Har du testat med ett annat t-bord. För hade ett problem med ett tangentbord att datorn somnade när man tryckte alt.

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Medlem

Tack fölr svar!

Har inget annat tillgängligt just nu, ska försöka låna ett och testa.

Kan trycka på Alt Gr utan att några problem iaf men just kombinationen Alt Gr + 2 verkar trigga problemet.

Har ett Steelseries 6GV2 tangentbord om det är till nån nytta.

Visa signatur

CPU: i5 4670k CPU-Kylare: CM Seidon 120M MB: GIGABYTE m-ITX Z87N-WiFi GPU: Asus GTX 760 OC II RAM: Corsair Vengeance 16GB (2x8GB) 1600MHz SSD: Samsung 840 EVO SSD 120GB HDD: Seagate Barracuda 2TB CASE: Fractal Design Node 304 PSU: Corsair CX500M OS: Windows 7 ÖVRIGT: SteelSeries Sensei RAW & 6GV/2, Creative Tactic 3D ALPHA