Permalänk
Medlem

Kan inte joina Battlefield servrar

Tjena!
Har nu i dagarna uppdaterat BF4, och sedan dess har jag inte kunnat logga in på nån server. Stannar vind "logging in" och sedan får jag ett "could not connect to ea online" felmeddelande. Någon som vet vad som kan vara fel? Har försökt att uppdatera BF4, rensat med CCleaner. Har även försökt att ladda upp en video på youtube, står att det ska ta 400 minuter, vilket är sjukt lång tid. Jag är inkopplad via internetkabel från routern. Eller är det routern det är fel på?
Tack i förhand!

Dator:
Cooler Master CM 690 II Advanced Black Cooler: 1x 120mm Front, 1x 140mm Topp, 1x 120mm

Back, mATX, ATX, mITX, USB 3.0

Corsair CX 500M, 500W PSU,ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular. 2x 6+2pin PCIe, 5x SATA, 4x Molex

Intel Core i5-4670K Processor Socket-LGA1150, Quad Core, 3.4GHz, 6MB, 84W,HD4600, Boxed w/fan, Haswell

ZOTAC GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX PCI-Express 3.0, GDDR5, DL-DVI-D+DL-DVI-I, HDMI

MSI B85M-G43, Socket-1150 m-ATX, B85, DDR3, 2xPCIe-x16, CFX, VGA, DVI, HDMI,DP

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V,Vengeance Heatspreader, 240

Samsung DVD Writer, SH-224DB SATA, DVD±R: 24x, DVD±R DL: 8x, CD-R: 48x, Bulk,BLACK

Kingston SSDNow V300 120GB 2.5" OEM SATA3.0, 7mm, 450MB/450MB/s read/write, SandForce®

WD AV-GP 1TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 1 million hours MTBF, 64MB,4.5W, 24x7 reliability, Quiet

MS ROYALTY Win 8 Nordic 32/64 bit

MS COA Win 8 Nordic,Nordic, 32/64 bit
MVH
Sebbe

Permalänk
Moderator
Forumledare

Något som löste ett liknande problem för mig var att avaktivera Upnp i routern. Har inte haft problemet sen dess, bortsett från när ea online legat nere

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Du har inte råkat blockat BF4/Battlelog plug-in programmet som installeras i webläsaren?

Under: chrome://extensions/ (om du kör chrome)

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Något som löste ett liknande problem för mig var att avaktivera Upnp i routern. Har inte haft problemet sen dess, bortsett från när ea online legat nere

Hur stänger man av det?
Tack för användbar information.

Skrivet av Nardds:

Du har inte råkat blockat BF4/Battlelog plug-in programmet som installeras i webläsaren?

Under: chrome://extensions/ (om du kör chrome)

Ska kolla det, tack för användbar information.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av zsebbez:

Hur stänger man av det?
Tack för användbar information.

Du loggar in i routern och kollar där under inställningar. Vad har du för router?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord