Folk att spela WoT med.

Permalänk
Inaktiv

Folk att spela WoT med.

Hejsan. Jag är en ganska ny spelare på WoT och letar efter någon/några att spela med. Så om det finns någon som vill spela lite med en nybörjare är det bara och skriva eller adda på WoT. Nick: Donkey_Pi3 .

Permalänk
Skrivet av anon216160:

Hejsan. Jag är en ganska ny spelare på WoT och letar efter någon/några att spela med. Så om det finns någon som vill spela lite med en nybörjare är det bara och skriva eller adda på WoT. Nick: Donkey_Pi3 .

Du är alltid välkommen till Friskyttarna om du söker efter en klan.

Permalänk
Medlem

en Svensk Tiger (1ST) tar också in folk som vill spela XD

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

Saiint om du vill lira xD

Permalänk
Medlem

Jag är tillgänglig för både någon klan och stridskompis. Har nästan 11000 matcher men i princip aldrig lirat tillsammans med någon eller vart i klan.
kolla upp kxdude på www.noobmeter.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kxdude:

Jag är tillgänglig för både någon klan och stridskompis. Har nästan 11000 matcher men i princip aldrig lirat tillsammans med någon eller vart i klan.
kolla upp kxdude på www.noobmeter.com

Om vi bortser från senaste dagen så ser du ut att ha en uppåtgående kurva, det är bra, det tyder på att du fortfarande utvecklar din spelstil. Skaffa några tior och hör av dig till A-P2, det är A-P's underklan men den ser ut att gå riktigt bra och har ett skönt gäng svenska spelare.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Söker också någon att spela med, har spelat själv den mesta av tiden, ingen aning hur många matcher jag har osv..! Spelar lite dagligen iaf! Znappie ingame iaf!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG // PSU: EVGA SuperNOVA G2 650W // MB: Asus ROG Strix B450-F Gaming // CPU: AMD Ryzen 7 2700 // GPU: Asus RTX 3080 TUF // Minne: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB // HDD: WD Green 2TB // SSD: Samsung 860 EVO 500gb x2 // Headset: Steelseries Arctis 7 // Mus: Glorious Model D// Keyboard: Steelseries M750 // Skärm: ViewSonic XG2402/Samsung G7 27" //

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Om vi bortser från senaste dagen så ser du ut att ha en uppåtgående kurva, det är bra, det tyder på att du fortfarande utvecklar din spelstil. Skaffa några tior och hör av dig till A-P2, det är A-P's underklan men den ser ut att gå riktigt bra och har ett skönt gäng svenska spelare.

Det beror mest på två faktorer. De första 6000 matcherna brydde jag mig inte alls och hade således ganska dåliga stats som jag nu får "sota" för och jobba upp. Sen beror det även på att jag kör med så många olika tanks och stannar inte kvar ens med de som det går riktigt bra med. Ah IS3 och T25/2 har jag behållit ganska länge varav IS3:an har rätt bra crew.

För nuvarande kan jag bara skaffa mig Mausen men det vill jag inte göra men jag har rätt många T9 så jag är snart där med några andra alternativ.

Men visst blir jag väll lite bättre själv hela tiden dock men jag tror att jag skulle förbättra mig själv snabbare om man hade någon som sa vad man gjorde för fel eller framförallt om man hade någon att samarbeta med.

Ah i ärlighetens namn så sitter jag och kollar på film/serier mycket samtidigt som jag spelar och det är ingen bra kombination... märks tydligt på statsen vilka dagar det är.

För övrigt... jag spelar bara kvällar mellan 22:00 och 00:00 förutom på helger då det ofta är 22:00 till 02:30.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kxdude:

Det beror mest på två faktorer. De första 6000 matcherna brydde jag mig inte alls och hade således ganska dåliga stats som jag nu får "sota" för och jobba upp. Sen beror det även på att jag kör med så många olika tanks och stannar inte kvar ens med de som det går riktigt bra med. Ah IS3 och T25/2 har jag behållit ganska länge varav IS3:an har rätt bra crew.

För nuvarande kan jag bara skaffa mig Mausen men det vill jag inte göra men jag har rätt många T9 så jag är snart där med några andra alternativ.

Men visst blir jag väll lite bättre själv hela tiden dock men jag tror att jag skulle förbättra mig själv snabbare om man hade någon som sa vad man gjorde för fel eller framförallt om man hade någon att samarbeta med.

Ah i ärlighetens namn så sitter jag och kollar på film/serier mycket samtidigt som jag spelar och det är ingen bra kombination... märks tydligt på statsen vilka dagar det är.

För övrigt... jag spelar bara kvällar mellan 22:00 och 00:00 förutom på helger då det ofta är 22:00 till 02:30.

A-P och A-P2 är cw intriktade klaner, och det äger oftast runt mellan 20-23, med majoriteten slag runt 21 är vanligt. Annars brukar folk köra plutt eller tank companies.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/52987-a-p-absol...

Jag rekommenderar alla som är intresserade av att höra av sig till en recruiter.

Angående de första slagen så kan jag bara hålla med, jag körde också för oseriöst och med andra mål, mer ha roligt. Nu vill jag ha roligt på ett annat sätt och överlista fienden och vinna, det är roligast för mig. Därför tycker jag det är mer intressant att se hur bra en spelare spelar på senaste tiden och om denne utvecklas.

Mausen äger jag inte, men den används inte ofta i cw så den rekommenderar jag att du skippar, så vida du inte har en överflödig mängd credits.

Jag fattar inte hur man har tid att se serier när man spelar. Dör man så är det bara att köra nästa slag eller vänta på plutten och konversera!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Jag fattar inte hur man har tid att se serier när man spelar. Dör man så är det bara att köra nästa slag eller vänta på plutten och konversera!

Ja det är ju därför det blir lite sådär med prestationen ibland :P. Blir det intensivt i spelet lägger jag ju givetvis focus där men annars lägger jag focus på filmen/serien och kör lite "layed back"... det piper ju till när någon spottar någon så då kollar jag till... ibland är det för sent och då får man dåliga poäng

Permalänk
Medlem

Igår försökte jag få till lite bra rundor och det lyckades jag väll hyffsat med iaf. WN8 rating på 2002, 32 matcher och Win Rate på 65.62%får väll ses som hyffsat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kxdude:

Igår försökte jag få till lite bra rundor och det lyckades jag väll hyffsat med iaf. WN8 rating på 2002, 32 matcher och Win Rate på 65.62%får väll ses som hyffsat?

Det är det.

Tyckte du inte det var roligare när du körde fokuserat?

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Jovisst! Det var riktigt kul. Körde lite mer fokuserat idag och kom upp i 2394 i WN8 rating med 57,14% winrate. Visserligen på bara 7 rundor så det kan vara lite missvisande. Har man tur kan väll typ vem som helst lyckas med det på så få matcher.

Slutade visst på 66,67% win rate idag Lyckades till och med vända en match med vinstchans på 34% med stil
AP-2 verkar inte vara så värst intresserade av min ansökan iaf men jag gråter inte för det. De tycker nog inte att jag har tillräckligt många bra tanks vilket är sant... har ju ingen T10. Har snart 10000000 credits så jag kan köpa om jag vill

Permalänk
Medlem
Skrivet av kxdude:

Jovisst! Det var riktigt kul. Körde lite mer fokuserat idag och kom upp i 2394 i WN8 rating med 57,14% winrate. Visserligen på bara 7 rundor så det kan vara lite missvisande. Har man tur kan väll typ vem som helst lyckas med det på så få matcher.

Slutade visst på 66,67% win rate idag Lyckades till och med vända en match med vinstchans på 34% med stil
AP-2 verkar inte vara så värst intresserade av min ansökan iaf men jag gråter inte för det. De tycker nog inte att jag har tillräckligt många bra tanks vilket är sant... har ju ingen T10. Har snart 10000000 credits så jag kan köpa om jag vill

Det är ju krav på ett par tior eller så eftersom det används i cw. Ordna det så borde det ändras

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Jag brukar få ett par meddelanden av bengan8112(?) per vecka som undrar om jag funderat klart snart Hur många T10 tycker ni att man ska ha IceDread?
För tillfället tror jag att jag har:

IS-7
IS-4
T110E5
T-62A
Obj. 268

Den har jag låst upp Patton 3 också men inte köpt den.. kan man inte köra med T29? Har spelat den mycket de senaste veckorna. Fick 3405 exp en match, icke-dubblat men med premium

Sluug ingame.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

T110E5, Bat 25t samt Foch 155 är dem enda man behöver för att köra CW ;P

Nu är säkerligen Waffenträger E100 en populär tank med...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag brukar få ett par meddelanden av bengan8112(?) per vecka som undrar om jag funderat klart snart Hur många T10 tycker ni att man ska ha IceDread?
För tillfället tror jag att jag har:

IS-7
IS-4
T110E5
T-62A
Obj. 268

Den har jag låst upp Patton 3 också men inte köpt den.. kan man inte köra med T29? Har spelat den mycket de senaste veckorna. Fick 3405 exp en match, icke-dubblat men med premium

Sluug ingame.

Hur många? Alla!

Gå mot dem som intresserar dig, alla används nästan i CW hur som

5 st är, eller var, minimum kravet för A-P om de inte ändrade det, kravet är lägre till A-P2 men bägge är bra sköna klaner.

Ta kontakt med en recruiter ansök och testa, det är skön stämning. Zandz eller RavenWick för A-P.
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/52987-a-p-absol...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk

Lägg till mig om du har lust.
Samma nick i WOT som här på forumet.

Kan tänka mig att hoppa in i en casual klan, att gå all in gjorde man under WOW tiden så det är inte intressant.
Sitter inte på guldklimpar men jag har i dagsläget;

AMX 13 75
Löwe
M24 chaffee
M7
E8
T20
M26 pershing
M46 patton (jobbar på M48 med det går trögt)
M18 hellcat
M37

samt lite andra längre tiers.

Permalänk
Medlem

Själv medlem i A-P2 och det är verkligen en fin klan med god stämning och gör bra ifrån sig på CW kartan med

Sattyg ingame nick

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Fick gräva lite efter den här tråden

Börjat tröttna rejält på att se på alla andra i laget som bots med kraftigt varierande egenskaper men som alla har gemensamt att de inte vet vad teamplay är. Söker någon som har stats liknande mina för lite teamplay http://www.noobmeter.com/player/eu/hamatch/516261966/. Är väl last 1000 games som är mest av intresse då jag först nu börjat få ett litet grepp om spelet (är dock medel i bästa fall fortfarande)

Söker nån/några svensktalande spelare som är relativt vuxna (är 30 själv), vill inte spela med folk som börjar svära åt varandra när det går dåligt. Värt att lägga till att jag är student och ibland jobbar vid sidan om, så jag har inte alltid tid. Vill därmed inte heller gå med i en klan som kör mot andra klaner då det brukar sluta med att det blir press på mig att ställa upp när jag inte har lust/tid - Jag kör bara när jag har lust.

Har för tillfället mest t6 tanks: Jagdpanzer IV (Snart jagdpanther), M6, FV304, SU-100, Hellcat, KV-1 (Snart KV-2). Har även ett par tanks upplåsta men inte i garaget: KV-1s, IS, T-34, Churchill VII, T25/2 och AMX 12t. Funderar även starkt på att köpa en su-100y eller jagdtiger 8.8.

Med allt det sagt funderar jag på att arbeta mig upp på den brittiska medium-linjen så om det är någon som kör från början och vill ha sällskap kan det gå med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nomu:

Fick gräva lite efter den här tråden

Börjat tröttna rejält på att se på alla andra i laget som bots med kraftigt varierande egenskaper men som alla har gemensamt att de inte vet vad teamplay är. Söker någon som har stats liknande mina för lite teamplay http://www.noobmeter.com/player/eu/hamatch/516261966/. Är väl last 1000 games som är mest av intresse då jag först nu börjat få ett litet grepp om spelet (är dock medel i bästa fall fortfarande)

Söker nån/några svensktalande spelare som är relativt vuxna (är 30 själv), vill inte spela med folk som börjar svära åt varandra när det går dåligt. Värt att lägga till att jag är student och ibland jobbar vid sidan om, så jag har inte alltid tid. Vill därmed inte heller gå med i en klan som kör mot andra klaner då det brukar sluta med att det blir press på mig att ställa upp när jag inte har lust/tid - Jag kör bara när jag har lust.

Har för tillfället mest t6 tanks: Jagdpanzer IV (Snart jagdpanther), M6, FV304, SU-100, Hellcat, KV-1 (Snart KV-2). Har även ett par tanks upplåsta men inte i garaget: KV-1s, IS, T-34, Churchill VII, T25/2 och AMX 12t. Funderar även starkt på att köpa en su-100y eller jagdtiger 8.8.

Med allt det sagt funderar jag på att arbeta mig upp på den brittiska medium-linjen så om det är någon som kör från början och vill ha sällskap kan det gå med

Du har hysade stats för så få slag tycker jag. Se till att fortsätta att vidareutvecklas.

CMT har jag polare i som är trevliga men de är inte så många, du kan ju alltid testa höra av dig till dem.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!