Permalänk
Entusiast

Hearthstone mount.

Fick nyss denna i Hearthstone och tänkte att ni som spelar WoW skulle veta.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Jaha?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av friskybob:

Det finns ingen anledning att vara dryg, hjälper det dig inte så kan du väl bara ignorera det.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Det finns ingen anledning att vara dryg, hjälper det dig inte så kan du väl bara ignorera det.

http://eu.battle.net/hearthstone/en/?-

Det står längst upp på sidan, din tråd betyder lika mycket som att jag åt pizza igår.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av friskybob:

http://eu.battle.net/hearthstone/en/?-

Det står längst upp på sidan, din tråd betyder lika mycket som att jag åt pizza igår.

Jisses, vissa tar sig för många friheter över internet.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Vilken pizza var det?

Sweet Chicken

Permalänk

Visste inte om mountet så vad är problemet att han informera de som spelar WoW?? seriöst, ett par personer måste ta och växa upp lite..

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

http://eu.battle.net/hearthstone/en/?-

Det står längst upp på sidan, din tråd betyder lika mycket som att jag åt pizza igår.

För att alla som spelar WoW spelar Hearthstone och läser på det forumet?

Vaknat på fel sida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCouchNerd:

Visste inte om mountet så vad är problemet att han informera de som spelar WoW?? seriöst, ett par personer måste ta och växa upp lite..

Känns bara lite som en meningslös trådstart. Finns en tråd om Hearthstone. Jag skulle kunna posta mina TF2 hattar jag har fått från spel jag köpt i en ny tråd.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Känns bara lite som en meningslös trådstart. Finns en tråd om Hearthstone. Jag skulle kunna posta mina TF2 hattar jag har fått från spel jag köpt i en ny tråd.

Meningslös vet jag inte, beror ju från person till person. För de som spelar WoW och vill ha alla mounts/pets så var ju posten mycket bra. Alla läser inte alla FAQ som finns för varje Blizzard spel i hopp om att hitta info om något mount eller ett pet.

Ett tips vore ju att ha en sticky om det kommer upp många sånna här posts för att samla all info i en tråd, och om det postas mycket om TF2 hattar så vore det ju inte direkt dåligt med en sticky för det heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCouchNerd:

Meningslös vet jag inte, beror ju från person till person. För de som spelar WoW och vill ha alla mounts/pets så var ju posten mycket bra. Alla läser inte alla FAQ som finns för varje Blizzard spel i hopp om att hitta info om något mount eller ett pet.

Ett tips vore ju att ha en sticky om det kommer upp många sånna här posts för att samla all info i en tråd, och om det postas mycket om TF2 hattar så vore det ju inte direkt dåligt med en sticky för det heller.

Men en ny tråd för varje hatt/mount/item är ganska onödigt. Tycker detta hade passat bra i Hearthstone-tråden eller motsvarande spels tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Men en ny tråd för varje hatt/mount/item är ganska onödigt. Tycker detta hade passat bra i Hearthstone-tråden eller motsvarande spels tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med en massa trådar för hattar/mounts är onödigt. Men bästa vore ju att göra en tråd för mounts istället och ha den som sticky. Som sagt, folk läser heller kanske inte Hearthstone tråden för just hoppet om att hitta info om wow mounts. Det är nog lika troligt som att de söker FAQs efter den infon.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Inget diskussionsvärde i tråden även om tipset är trevligt för alla som spelar WoW.
Det ger dock inte andra medlemmar rätten att bete sig hur som helst i tråden.

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.

Visa signatur

Meow