Skillbuild demonhunter

Permalänk

Skillbuild demonhunter

Har lite problem med att hitta en skill build som känns bra.

Är det någon som kan tipsa vad man ska ha för skills etc?

Jag är ganska ny med allt eftersom jag har inte spelat sen förra året.

Vet inte om statsen hjälper men skriver ner dem i allafall.

207k dps

500+ all res

CC 56.5%
CD 345%
AS 1.93
25% movementspeed

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk

Torment 6 bör du la klara med dom statsen?

Kör själv Torment 5 med 92k dps, med DH
800+ all res
CC 41%
CD 258%
AS vet inte,
MS inte en aning,

Dock skjuter jag sällan själv, Då jag kör Sentry build och kan ha 5 Sentrys med missiles "5 sentrys = 1mil Dps", Försöker bara hålla mig levande, kör solo på alla bossar i spelet på detta sätt på Torment 5, Bara Act 3 bossen som går köra på Torment 6 solo, Konstigt värre

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Länk till den builden?

Sitter själv med följande och vet inte vad jag ska göra med gubben.

145k DPS
600 all res
60,40 CC
304 CD
2,85 AS
24 MS

Permalänk

Har inte lika bra stats som många av er men kör med en granatbuild på min DH för tillfället. En av få roliga builds jag testat med DH än så länge i alla fall

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#gcTVSl!ged...

Permalänk
Medlem

Hahahaha roligaste jag hört på länge, Torment 5 med 92k dps, då måste du ha en helvetes "hidden dps" då jag tycker min ttk är på gränsen i T5 o det är med en 250k dps obuff snöbollswizard.

Bilden funkar inte lanbonden

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#gcTVSl!ged...

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Torment 6 bör du la klara med dom statsen?

Kör själv Torment 5 med 92k dps, med DH
800+ all res
CC 41%
CD 258%
AS vet inte,
MS inte en aning,

Dock skjuter jag sällan själv, Då jag kör Sentry build och kan ha 5 Sentrys med missiles "5 sentrys = 1mil Dps", Försöker bara hålla mig levande, kör solo på alla bossar i spelet på detta sätt på Torment 5, Bara Act 3 bossen som går köra på Torment 6 solo, Konstigt värre

det lät intressant!

ska testas!

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av Nivius:

det lät intressant!

ska testas!

Finns en legendary Quiver som ger + 2 Sentrys,

Sentrys + spitfire som skill
Och passiva
Ballistics
Och Custom Engineering

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Skrivet av CitroFrukten:

Torment 6 bör du la klara med dom statsen?

Kör själv Torment 5 med 92k dps, med DH
800+ all res
CC 41%
CD 258%
AS vet inte,
MS inte en aning,

Dock skjuter jag sällan själv, Då jag kör Sentry build och kan ha 5 Sentrys med missiles "5 sentrys = 1mil Dps", Försöker bara hålla mig levande, kör solo på alla bossar i spelet på detta sätt på Torment 5, Bara Act 3 bossen som går köra på Torment 6 solo, Konstigt värre

Klara knappt torment 2. Har inte uppdaterat mitt gear på länge. Jag kan klara det men det tar för lång tid för att vara någon profit.

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Skrivet av DOGE:

Hahahaha roligaste jag hört på länge, Torment 5 med 92k dps, då måste du ha en helvetes "hidden dps" då jag tycker min ttk är på gränsen i T5 o det är med en 250k dps obuff snöbollswizard.

Bilden funkar inte lanbonden
http://gyazo.com/be38a4758acd356051969c70252ecf2c.png

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#gcTVSl!ged...

Är detta den ultimatabuilden för 2h crossbow?

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||