Permalänk

Tips på film!

Hejsan,

Jag och några kompisar är riktigt sugna på att se en film nu eller imorn kväll. Det vi letar efter är antingen en film fullspäckad med action så som Battleship, gärna lite millitärt och gärna nutid samt helst utav Sci-Fi. Annars så är vi sugna på nått i Taken stil.

Någon snäll som har något förslag?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Kanske inte riktigt stämmer överens med vad som önskas men jag tyckte att Lone Survivor var bland de bästa filmerna jag sett. Gripande story samt bra skådespel. Baserad på en sann historia är den med

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Kan också rekommendera Lone Survivor..

Inte så mycket "amerikaner är bäst i världen" utan den är på ett mer personligt plant.

Permalänk
Skrivet av Walshy:

Kanske inte riktigt stämmer överens med vad som önskas men jag tyckte att Lone Survivor var bland de bästa filmerna jag sett. Gripande story samt bra skådespel. Baserad på en sann historia är den med

Skrivet av tcntad:

Kan också rekommendera Lone Survivor..

Inte så mycket "amerikaner är bäst i världen" utan den är på ett mer personligt plant.

Tack så jättemycket! Blir en snabbis till Hemmakväll (lagligt ska det va' )!

Permalänk
Medlem

Ninja Mission!
Den perfekta sällskapsfilmen där man med fördel kan ta en öl eller två (eller bara snacka skit med polarna) utan att förlora för mycket av handlingen. Två andra plus är att alla pratar gemytlig svengelska och Ninjan är hjälten

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Tänkte säga Lone Survivor också när jag såg tråden.