AMD fortsätter antyda om grafikkort med dubbla Hawaii-kretsar

Permalänk
Medlem

Så det är Edelman som står för kampanjen, som varit deras Nordamerikanska PR-byra några år. Någon som mailat adressen de ger ut? Någon poäng måste det väl vara med kontaktuppgifter, så det verkar överflödigt om de inte har något mer att ge ut snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200632:

Är nog ett nytt Lemmings 3d som kommer tror jag.

Fast själva lemmings var rätt roligt!
http://www.elizium.nu/scripts/lemmings/

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

OMG! It's got electrolytes!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SwedenVirre:

jag hade velat se en ny drivrutin med CrossfireX stöd för 12kort eller fler, men bara på Öland XT kort(becuz öland) och det nya kortet kör två stycken passiva Öland XT på ett kort med 12GB GDDR5!

Hade jag nu sätt det så hade jag givit kudos till AMD! Jag hade köpt kortet bara för att! inte för att det är starkt eller välbalanserat...

Juste ja, AFR skall inte användas utan CBR istället!

Med andra ord vill du att folk ska kunna öka sin e-penis till astronomiska höjder.. Finns absolut ingen orsak att göra något av det du föreslår.

Skrivet av backfeed:

Jo, man minns ju hur det gick när AMD hypade inför Bulldozer.

Hybridkylning tycker jag dock är positivt. Det kommer utan tvekan att behövas ordentlig kylning till dubbla Hawaii, så jag hoppas de tar fram en riktigt ordentlig rackare.

Kommer ihåg för "Many moons ago" när AMD hypade Mantle.. och det levererade. Hype är inte alltid dåligt även om man borde akta sig för att försöka hypa något för mycket. Bulldozer var ju en sådan sak som hypades allt för mycket och därefter floppade.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Med andra ord vill du att folk ska kunna öka sin e-penis till astronomiska höjder.. Finns absolut ingen orsak att göra något av det du föreslår.

Det var inte menat seriöst ifall du nu trodde det

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti