Kan man kolla hur mycket ens LoL account är värt?

Permalänk
Medlem

Kan man kolla hur mycket ens LoL account är värt?

Hej!

Jag skulle vilja kolla hur mycket mitt LoL account är värt, alltså hur mycket jag har spenderat på RP, om det går skulle jag vara jätteglad om jag kunde få hjälp med att hitta en sida som man kan kolla detta. Tackar på förhand

/John

Permalänk
Skrivet av john1080:

Hej!

Jag skulle vilja kolla hur mycket mitt LoL account är värt, alltså hur mycket jag har spenderat på RP, om det går skulle jag vara jätteglad om jag kunde få hjälp med att hitta en sida som man kan kolla detta. Tackar på förhand

/John

Skicka en ticket till supporten på support.leagueoflegends.com och fråga, dock så kommer dom behöva veta en massa saker för att ge ut den infon.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av john1080:

Hej!

Jag skulle vilja kolla hur mycket mitt LoL account är värt, alltså hur mycket jag har spenderat på RP, om det går skulle jag vara jätteglad om jag kunde få hjälp med att hitta en sida som man kan kolla detta. Tackar på förhand

/John

Du kan fråga supporten, men ditt konto är långt ifrån värt det du har spenderat på det.
Har man spenderat runt 1000+ är de flesta villiga att ge typ 200kr +