Permalänk
Medlem

Har nu kört runt 1½ varv. Kan konstatera, som vissa skrivit att djupet saknas. Lite få upplåsningar kan tyckas. Det jag hoppas på är att expansionerna innehåller mer matnyttigt än vad man kan finna i CoD serierna.

Tycker fortfarande att det är fantastiskt roligt, finns challanges att utföra och parkour att bemästra. Väldig många heroic moments fortfarande.

En brasklapp, imo, är att challanges nollställs när du "re-bootar" (som för övrigt ser grymt nice ut).

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Skrivet av h0psi:

Är det någon som blev icke-imponerad av betan men storimponerad av det färdiga spelet? Jag blev nämligen inte imponerad av betaversionen men köper gärna full om det visar sig vara ett underhållande spel!

Skrivet av h0psi:

Lite detta jag var rädd för...nu är jag 31 och småbarnsfar och har inte tid att lägga tid/energi på spel som inte är riktigt kul. BF4 är riktigt kul. Och detta såg ju kul ut på trailers men fan vad betan var omotiverande att spela....platt och arkad, jag förstår inte riktigt hur det kunde vara så tråkigt som det var.

Tyckte du betan var omotiverande, platt, arkad och tråkig tror jag inte du kommer att uppskatta det nu heller. Det finns ju betydligt fler banor, fler unlocks och större möjlighet att konfigurera loadouts. Men i grund och botten är det i princip samma känsla anser jag.
Roligare än betan, men mtp hur du upplevde den lär det inte räcka för att höja det till underhållande.

Skrivet av Rocklets:

Har nu kört runt 1½ varv. Kan konstatera, som vissa skrivit att djupet saknas. Lite få upplåsningar kan tyckas. Det jag hoppas på är att expansionerna innehåller mer matnyttigt än vad man kan finna i CoD serierna.

Tycker fortfarande att det är fantastiskt roligt, finns challanges att utföra och parkour att bemästra. Väldig många heroic moments fortfarande.

En brasklapp, imo, är att challanges nollställs när du "re-bootar" (som för övrigt ser grymt nice ut).

Jag är också ca halvvägs in på gen 2. Än har jag lika roligt men jag börjar undra hur länge jag kommer tycka det. DLC lär väl vara några banor och några vapen. Kanske en ny titan? Kommer det att räcka?

Vad är det som ser grymt nice ut? Själva regenerationsprocessen? Är väl mest lite text

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Najsman:

Tyckte du betan var omotiverande, platt, arkad och tråkig tror jag inte du kommer att uppskatta det nu heller.

Inte nödvändigtvis.

Jag är nämligen en spelare var bara kände "meh" under och efter betan. Köpte inte spelet förrän jag fick höra gång på gång igen från människors vars omdöme jag litar på(och inte är snabba med att hypa spel) att det var riktigt roligt. Sen hjälpte det att jag fick tag på en väldigt billig spelnyckel från en (relativt) legitim sajt samt att min bästa kompis också fixade spelet i samma veva.

Jag har lirat lite drygt 10 timmar nu. Just nu kan man säga att "The Big Sort" fortskrider.
De första 2-3 timmarna så var jag tvungen att kämpa för att ens hålla 1 i K/D. Nu håller jag 6-7 K/D(alltså mot piloter) som average de senaste 10 matcherna. Min lifetime K/D är 2.5, men kommer att klättra desto mer jag lirar. Jag tror många slutar lira efter de första få timmarna, det var b.la. det som hände mig under betan.

För övrigt är banorna i spelet mycket roligare än betabanorna. Jag tycker de banorna de valde ut var/är bland de svagaste i spelet.
Folk gnäller på vapnen men jag tycker alla har sin funktion. Hellre det än 41 st olika vapen men 60% bara är kopior av andra vapen med väldigt små förändringar. I Titanfall så har i princip varje vapen sin funktion, sen har vi olika addons etc.

Det som är roligt för mig just nu är att skillcapen är högre på Titanfall än många andra spel. Speciellt när det gäller rörelse. Därutöver så tycker jag om Titans mer och mer. I början kände jag mest "ugh, varför", men nu älskar jag dem på ett helt annat sätt. Det tar helt enkelt mycket mer tid att verkligen förstå spelet. På ytan så tror man sig känna igen allt, men desto mer man lirar desto mer inser man att det finns så mycket ny spelmekanik i och med Titaner och rörelsemönstret som är HELT annorlunda att för att verkligen bli bra så krävs det att man släpper CoD/CS/BF-tänket.
De som gnäller på att det "inte finns något djup" skulle jag gissa på är ganska dåliga på spelet.

När det gäller teamplay-argumentet så skrattar jag. Det finns aldrig något TP på något publiclir! Oavsett spel! Jag hörde exakt samma visa inför BF3-köpet. "BF-serien är så annorlunda! Det är så mycket mer teamplay!". Bullshit. Det är det inte. Spelade 30-40 timmar på BF3 och blev ganska bra men inte fan fanns det massor med TP på public.

Ska man ha sådant så gäller samma sak som på varje spel: klaner. Vare sig vi talar CS; BF, COD eller Titanfall.

Överlag så ser jag fram emot DLC'erna. Men jag hoppas på modstöd. Kan lätt lägga in 50 timmar på spelet. Är uppe i ca 10 timmar just nu. Men för att det ska bli ett spel som man spelar i år, som CS:S har varit för mig eller BF2 var förrut eller CoD 4, så måste spelet få modstöd.
De har varit vaga på den punkten. Vi kan mycket väl få modstöd efter att sista DLC-paketet är släppt nu i höst. Skulle så ske så är det ett spel jag kan lira väldigt länge, iaf till Titanfall 2 kommer. Och om inte så kommer jag iaf lira spelet en hel del detta år, minst sagt. Kriminellt roligt spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbrellas:

Jag har lirat lite drygt 10 timmar nu. Just nu kan man säga att "The Big Sort" fortskrider.
De första 2-3 timmarna så var jag tvungen att kämpa för att ens hålla 1 i K/D. Nu håller jag 6-7 K/D(alltså mot piloter) som average de senaste 10 matcherna. Min lifetime K/D är 2.5, men kommer att klättra desto mer jag lirar. Jag tror många slutar lira efter de första få timmarna, det var b.la. det som hände mig under betan.

10 timmar är för lite för att bedöma hur djupt ett spel är eller hur länge det kommer hålla. Hur länge tror du de olika spelsiterna spelar innan de skapar sin review?

Titanfall är ingen matchmaking utan någon typ av level baserat system, just därför blir matcherna relativt ojämna. Värre blir det när det kommer in lag där ett par samarbetar, då har de väldigt stor chans att utklassa.

Som du säkert förstår så säger level väldigt lite om en spelare merän möjligen liten hint om hur länge denne spelat.

Skrivet av Umbrellas:

Det som är roligt för mig just nu är att skillcapen är högre på Titanfall än många andra spel. Speciellt när det gäller rörelse. Därutöver så tycker jag om Titans mer och mer. I början kände jag mest "ugh, varför", men nu älskar jag dem på ett helt annat sätt. Det tar helt enkelt mycket mer tid att verkligen förstå spelet. På ytan så tror man sig känna igen allt, men desto mer man lirar desto mer inser man att det finns så mycket ny spelmekanik i och med Titaner och rörelsemönstret som är HELT annorlunda att för att verkligen bli bra så krävs det att man släpper CoD/CS/BF-tänket.
De som gnäller på att det "inte finns något djup" skulle jag gissa på är ganska dåliga på spelet.

När du säger "känna igen allt" vad menar du? Vilka andra spel är likt Titanfall? Eller syftar du på Battlefield 2142? För mig är det helt olika spel och det tror jag inte jag är ensam om att tycka. Ska man likna Titanfall vid något så skulle jag säga unreal men med mechar.

Skrivet av Umbrellas:

De som gnäller på att det "inte finns något djup" skulle jag gissa på är ganska dåliga på spelet.

Haha, ett sådant uttalande hade jag aktat mig för att uttrycka i ett spel som verkligen inte har något vidare djup, speciellt om du själv bara lagt 10 timmar i spelet. Det finns en hel del spelare som nått högsta nivån på bara par dagar och sen tröttnat.

Visst finns det nya spelmekaniker men man bemästrar dem ganska snabbt och de blir snabbt uttjatade.

Skrivet av Umbrellas:

När det gäller teamplay-argumentet så skrattar jag. Det finns aldrig något TP på något publiclir! Oavsett spel! Jag hörde exakt samma visa inför BF3-köpet. "BF-serien är så annorlunda! Det är så mycket mer teamplay!". Bullshit. Det är det inte. Spelade 30-40 timmar på BF3 och blev ganska bra men inte fan fanns det massor med TP på public.

Vet du ens vad du pratar om? Ta exempelvis Titanfall Hardpoints, det finns 3 punkter att ta, man har 6 spelare i sitt team. När du kommer till punkt A, vad gör du? Springer till punkt B eller punkt C? Säg att du väljer punkt B, när du kommer dit så är punkt A tagen igen, vilken springer du nu till A eller C? Och sådär går matcherna runt, låter det hållbart? Du har mer eller mindre ingen aning vad de andra i ditt lag pysslar med om du inte spelar med ett eget team.

BF har styrt teamplay bra mycket mer, man kan välja om man vill ingå i en squad och om man gör det kan man oftast spawnas direkt där squaden finns vilket bara det ger större chans till samarbete. Dessutom kan ledaren peka ut vilken punkt som är nästa mål eller om man helt enkelt ska stanna kvar och skydda. Visst det är inte alltid att order funktionerna används men när de gör så fungerar det riktigt bra. Funkar inte en specifik squad, då bytar du till en annan.

I vissa fall så är BF kartorna konstruerade så att man vet vilken punkt som är det naturliga valet härnäst, sen kan man så klart bryta sig loss och försöka ta punkter bakom fiende linjen men har man inte ett team som fungerar väl så kan det bli ganska svårt.

Vad jag menar är att man har tänkte mycket mer på hur man ska få lag att samarbeta även om de inte sitter med headset eller vad det nu kan vara.

Titanfall har ju någon capture flag där man ska hålla koll på 2 flaggor men efter som man bara är 6 st i laget och det finns inget vis att visa eller peka ut vad nästa mål ska vara så blir det mest chaos.

Skrivet av Umbrellas:

Överlag så ser jag fram emot DLC'erna. Men jag hoppas på modstöd. Kan lätt lägga in 50 timmar på spelet. Är uppe i ca 10 timmar just nu. Men för att det ska bli ett spel som man spelar i år, som CS:S har varit för mig eller BF2 var förrut eller CoD 4, så måste spelet få modstöd.
De har varit vaga på den punkten. Vi kan mycket väl få modstöd efter att sista DLC-paketet är släppt nu i höst. Skulle så ske så är det ett spel jag kan lira väldigt länge, iaf till Titanfall 2 kommer. Och om inte så kommer jag iaf lira spelet en hel del detta år, minst sagt. Kriminellt roligt spel.

För mig och många andra är spelet för tunt redan som det är, att betala för DLC:er som egentligen borde varit på plats från början känns bara sniket. Dessutom är det inte fler kartor som kommer ge spelet djup utan bättre anpassade lägen som uppmuntrar teamplay.

Sen ska vi såklart inte prata om grafiken som är från 2008.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Måste fråga ni som köpt spelet via den ryska sidan. www.yuplay.ru

Har ni kunnat ändrat språket från ryska till engelska när ni installerat detta via Orgin och hur går detta till ??

Är detta enkelt ??

Vet att folk säger att det ska fungera i alla regioner fast sidan säger att det är gjort enbart för Ryssland och hur har det fungerat för er online m.m. ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Mitt och många andra var multilanguage så inga förändringar behövdes göras.
Allt fungerar utmärkt med det online.

Kan självklart inte svära att det är likadant nu men hittills har ingen stött på problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Idiotech:

Mitt och många andra var multilanguage så inga förändringar behövdes göras.
Allt fungerar utmärkt med det online.

Kan självklart inte svära att det är likadant nu men hittills har ingen stött på problem.

Tack så mycket för informationen ska inhandla detta från dom om det är multilanguage som du säger och
online funkar i Sverige känns det tryggt.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Hur hittar man Paypal i dropplisten på betalningen på spelet som dom påstår att det finns som
val enligt deras info sida ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Hur hittar man Paypal i dropplisten på betalningen på spelet som dom påstår att det finns som
val enligt deras info sida ??

Edit: Testade nu att ta betalning via Kontokort. Då kommer informationen att produkten ej är tillgänglig för mitt område
måste man göra på nått speciellt sätt för att lyckas inhandla spelet ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jonas79:

Edit: Testade nu att ta betalning via Kontokort. Då kommer informationen att produkten ej är tillgänglig för mitt område
måste man göra på nått speciellt sätt för att lyckas inhandla spelet ??

Nej jag tog kontokort. Första köpet misslyckades, får logga in och kolla under mina köp och välja titanfall igen. Då gick det bra, så finns nyckeln där under inköp sen. När du installerar spelet var det amerikansk engelska som förvalt språk.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Någon som har problem med disconnects under matcher? Är det något strul med servrarna? Fruktansvärt irriterande...

Första gången jag haft det på 71 timmar spelade.

Permalänk
Avstängd

Det är fredag, två veckor efter release, veckan innan löning, go figure.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har spelat några timmar nu, bl.a. genom båda sidorna i den s.k. storyn och en del CTF och Attrition i classic. Det är roligt en stund men jag tror inte det varar länge, rörelsen är spelets starka punkt helt klart, men resten är inte så övertygande. Matchmaking systemet är totalt värdelöst.

Permalänk
Avstängd

Jag tycker Matchmaking för det mesta fungerar bra, ibland blir det lite off, men sånt händer i alla spel.

Spelet är otroligt kul, när man är ett par stycken som köar tillsammans med VOIP är det brutalt!

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av m86s:

Jag tycker Matchmaking för det mesta fungerar bra, ibland blir det lite off, men sånt händer i alla spel.

Spelet är otroligt kul, när man är ett par stycken som köar tillsammans med VOIP är det brutalt!

MVH

Det finns inte machmaking i titanfall vad jag förstått bara någon typ av level baserat system som egentligen inte ger något av värde.

Att spelet är kul när man kan köra riktig teamplay med VOIP är inte så konstigt, man klassar ju lätt ut alla andra efter som det inte finns något annat vis att teamaup.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jimmy:

Det finns inte machmaking i titanfall vad jag förstått bara någon typ av level baserat system som egentligen inte ger något av värde.

Att spelet är kul när man kan köra riktig teamplay med VOIP är inte så konstigt, man klassar ju lätt ut alla andra efter som det inte finns något annat vis att teamaup.

Saken är den, att spelet är i sin linda, och trots det är det så kul, jag gillar att matcherna är korta och intensiva, det ger utrymme för flexibilitet.
Kärnan är perfekt, och det är därför jag valde att köpa och satsa på detta spelet, ge det ett par månader till när spelarbasen växt lite, VOIP är igång till 100% i spelet, matchmakinge ordnats lite, etc, det är en diamant just nu, som väntar på att bli slipad.

Detta kommer bli ett långvarigt franchise, och kommer ge många härliga speltimmar, jag har inte varit såhär engagerad i onlinestrider på väldigt länge, jag får stryk i BF4 och COD för jag har inte blixtsnabba reaktioner, spelar inte 10+ om dagen och låser upp allt, men jag är listig och tänker, det vinner jag på i Titanfall, striderna har ett oerhört djup med customisation dels av soldaten, och titan, toppa det med burn cards.

MVH

Permalänk
Medlem

http://www.respawn.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=11898 - nya patch notes.

En del buggfixar, en del ändringar, enbart positiva saker enligt mig.

https://twitter.com/VinceZampella/status/446436470635921408 - Vince Zampella bekräftar fler game modes(ingen info överhuvudtaget, bara en bekräftelse)

Permalänk
Medlem

Efter som jag tröttnat på Titanfall så körde jag lite BF4 igår och det är såklart ett helt annat spel. Man saknar helt klart rörligheten som finns i Titanfall, det blir aldrig så snabbt i BF4. Det är också frustrerande när man inte kan hoppa över enkla hinder som man med enkelhet tog sig över i Titanfall.

Däremot har BF4 ett extremt fint teamplay! Man ser enkelt på kartan vilka som ingår i ens squad, man kan peka ut mål så att man ser ie linje var man ska gå på sin minimap. Så även om man inte kör VOIP så blir det ofta en helt okay team känsla.

För min del rankar jag teamplay och klara mål högre än rörlighet men allt är individuellt. Hade Titanfall haft bättre teamplay så hade jag inte tvekan att välja Titanfall men så som det är nu så får det vara.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Skrivet av Densetsu:

http://www.respawn.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=11898 - nya patch notes.

En del buggfixar, en del ändringar, enbart positiva saker enligt mig.

https://twitter.com/VinceZampella/status/446436470635921408 - Vince Zampella bekräftar fler game modes(ingen info överhuvudtaget, bara en bekräftelse)

Fin info, tackar

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Dom har nu byt Attrition scoren till 300p. Skönt att det blir lite längre men fortfarande lite kort enligt mig.
Btw vad är era rekord på attrition? Fick precis 171p XD

Visa signatur

4770k @ 4,3 GHZ - Asus z87 Pro - 770 4gb SLI - VG248QE Med 3D V2 - 1339 Qpad - Ducky Shine 3

Permalänk
Medlem

Några som är sugna på att teama up i Titanfall? Adda Pistagen på origin eller titta in på TS3 62.104.20.58:10009

Permalänk
Medlem

Köpte spelet tidigare idag. drog igång det här precis, jag kunde inte motstå Ni som spelat ett tag, några tips?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Köpte spelet tidigare idag. drog igång det här precis, jag kunde inte motstå Ni som spelat ett tag, några tips?

Kör igenom campaigner från båda sidor, då har du fått känsla för spelet sen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Köpte spelet tidigare idag. drog igång det här precis, jag kunde inte motstå Ni som spelat ett tag, några tips?

Tänk dig en sjukt skön arenashooter så blir du grymt nöjd. Fullt ös pang på. (Om du, som en del verkar ha gjort, förväntar dig ngn form av story eller "djup" av en arenashooter så blir det mindre kul.)

Permalänk
Medlem

har dom fixat crossfire ännu?

Visa signatur

Samsung 32" Curved gamingskärm Odyssey C32G54TQ
Phanteks Eclipse P400A RGB White,MSI GeForce RTX3070Ti VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 5800X Processor,Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edt
Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk

Ni som köpte från Yuplay med visa, vilket visa alternativ valde ni, finns ju 3-4st i listan?

Och hur kommer det sig att season passet är lika dyrt som hela spelet där? Vill ju ha det också.

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk

Fick köt det efter lite trial and terror. Men när jag sedan slängde in det i origin så kan jag endast välja ryska som språk? Går det att ändra när spelet är nedladdat?

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Fick köt det efter lite trial and terror. Men när jag sedan slängde in det i origin så kan jag endast välja ryska som språk? Går det att ändra när spelet är nedladdat?

Hmm. Så fort installationen började var engelska förhandsvalt för mig. Från Yuplay, stod aldrig nånting om ryska nånstans.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Skrivet av Lagerlöf:

Hmm. Så fort installationen började var engelska förhandsvalt för mig. Från Yuplay, stod aldrig nånting om ryska nånstans.

Ok damn va skumt. Kunde bara välja ryska, hoppas jag inte är stuck med det bara

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Medlem

Jag köpte en rysk version av spelet på cjs-cdkeys.com då jag fick det för 240kr.
Du kan inte ändra språket i Origin men det finns sätt att gå runt detta!

Läs den här guiden, funkar prima för mig

Skriv om det är något problem så kan jag försöka hjälpa dig!