Vill hitta min office 2013 nyckel. hjälp?

Permalänk

Vill hitta min office 2013 nyckel. hjälp?

"Håller på att bli tokig. Vart fan kan jag få tag på office 2013 nyckel?
Har testat massa program som funkade bra till office 2010 men 2013 verkar vara en helt annan grej...
"

Det här skrev jag i en tidigare tråd. Och den vart låst, och förstår ju såklart varför eftersom jag formulerade mig som en ärthjärna.

Jag äger alltså redan nyckeln, menar inte att jag ska hitta någon random nyckel. Har bara tappat bort nyckeln på papper.
Office är installerat, men har slutat funka, och nu behöver jag den när jag ska installera om programmet.

Permalänk
Medlem

Är inte helt säker på att detta funkar, men testa att hitta "om"/"about" (eller något liknande) bland menyerna, nyckeln skulle kunna stå där

Värt ett försök iallafall ; p
Hoppas du löser problemet!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonzaitraed:

"Håller på att bli tokig. Vart fan kan jag få tag på office 2013 nyckel?
Har testat massa program som funkade bra till office 2010 men 2013 verkar vara en helt annan grej...
"

Det här skrev jag i en tidigare tråd. Och den vart låst, och förstår ju såklart varför eftersom jag formulerade mig som en ärthjärna.

Jag äger alltså redan nyckeln, menar inte att jag ska hitta någon random nyckel. Har bara tappat bort nyckeln på papper.
Office är installerat, men har slutat funka, och nu behöver jag den när jag ska installera om programmet.

Googlade och först resultatet: http://office.microsoft.com/en-us/support/find-your-product-k...

Där har du olika val beroende på hur du köpt din licens.

Mvh

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

Köper man home-varianten kopplas den till ett Microsoft konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonzaitraed:

"Håller på att bli tokig. Vart fan kan jag få tag på office 2013 nyckel?
Har testat massa program som funkade bra till office 2010 men 2013 verkar vara en helt annan grej...
"

Det här skrev jag i en tidigare tråd. Och den vart låst, och förstår ju såklart varför eftersom jag formulerade mig som en ärthjärna.

Jag äger alltså redan nyckeln, menar inte att jag ska hitta någon random nyckel. Har bara tappat bort nyckeln på papper.
Office är installerat, men har slutat funka, och nu behöver jag den när jag ska installera om programmet.

Nyckel sparas inte längre (i alla fall inte så den kan dechiffreras eller dekrypteras) så det är länken som WoXeR123 lagt upp som beskriver dina alternativ bäst.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av WoXeR123:

Googlade och först resultatet: http://office.microsoft.com/en-us/support/find-your-product-k...

Där har du olika val beroende på hur du köpt din licens.

Mvh

Grejjen är ju den att jag inte har förpackningen kvar. Och microsoft kontont har jag inte heller.
Blir nog till att köpa nytt.