Spara ner rekursivt med Firefox?

Permalänk
Medlem

Spara ner rekursivt med Firefox?

Hej,
Jag hittar inget bra när jag söker på detta så jag försöker fråga de kunniga.

Försöker spara ner en hemsida. Och jag har testat att med firefox välja att spara -> spara sida som -> websida, fullständig.
Och det blir bra och fint och fungerar på den sida jag just då står på.

Men jag skulle vilja göra detta gör hela sidan rekursivt. På den sida jag sparade ner nu finns ett gäng länkar, som i sin tur länkar. Kanske 5-6 steg totalt. Så det blir flera tusen sidor totalt som jag sedan vill skall fungera offline.
Jag vill också att man bara spar ner de sidor/filer som finns på exempel_site.se/katalog/*

Sidan har någon form av inloggning och jag vet inte hur den fungerar. Det bästa (för mig) vore om det fanns något plugin eller liknande till Firefox som klarade detta.
Eller IE

Finns det?

Tack

Permalänk
Inaktiv

DownThemAll

Permalänk
Medlem

Det låter som du är ute efter någon site downloader. Det finns några sådana, separata program, men det var åratal sedan jag hade bruk av en senast så jag har totalt glömt vad de hette.

För att spara ned en enskild komplett sida i smidigt format så är annars Mozilla Archive Format den addon du letar efter. Extremt bra.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon81912:

DownThemAll

Tack för tipset.
Testade precis det. Verkar vara en bra program, men jag lyckas inte få till rekursiv nedladdning.
Vet du om det går?

Permalänk
Avstängd

wget funkar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4