Finns det några HC lirare här?

Permalänk
Medlem

Finns det några HC lirare här?

Känner mig rätt ensam när polarna inte lirar och har ingen klan just nu, vill hitta andra hc spelare.
Finns det några intresserade? Kanske starta upp en klan?

KISSEKATT #2676

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk

Vad har du för ID?

Permalänk
Medlem

Redigerade första inlägget så att det blir lättare överskådligt, dumt att inte lägga in det direkt.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk

Om fler vill lira HC så har vi nu en klan, adda mig GurkanG#2305 eller rinosaur ovanför för invite

Permalänk
Medlem

Trodde iaf att folk som hängt här sedan 05' kände till sökfunktionen alternativt kunde scrolla längre ner på sidan...
http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1285028-d3-hc...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOGE:

Trodde iaf att folk som hängt här sedan 05' kände till sökfunktionen alternativt kunde scrolla längre ner på sidan...
http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1285028-d3-hc...

Hans rubrik var väl inget att hänga i granen direkt. Kanske ska ha en separat underkategori för hc då.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Lär inte ge mig på mina harcore chars innan servrarna varit stabila i minst en vecka
Har dött flera gånger på min softcore pga laggen som uppkommit, har förlorat 1 hardcore i D3 förr pga lagg och då rörde jag inte HC igen på ett par månader, har dock en lvl 70 wiz samt lvl 60 av alla andra klasser utom crusader på hardcore så kanske joinar upp senare!

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Hans rubrik var väl inget att hänga i granen direkt. Kanske ska ha en separat underkategori för hc då.

Ursäkta mig men på vilket sätt är "Finns det några HC lirare här?" en bättre rubrik än "d3 hc-klan på swec?"?

Vem som helst som ögnat igenom första sidan på jakt efter trådar där det diskuterades hardcore hade hittat den tråden. Inget fel på rubriken, han nämner både spelet samt sitt syfte med tråden i rubriken. Om något är din rubrik sämre då man inte vet vilket spel det handlar om när din tråd visas i "nytt i forumet".

Jag tror vi både vet vad problemet var, och det var definitivt inte rubriken då jag som har absolut noll intresse av hardcore la märke till den.

Skrivet av TiasE:

Lär inte ge mig på mina harcore chars innan servrarna varit stabila i minst en vecka
Har dött flera gånger på min softcore pga laggen som uppkommit, har förlorat 1 hardcore i D3 förr pga lagg och då rörde jag inte HC igen på ett par månader, har dock en lvl 70 wiz samt lvl 60 av alla andra klasser utom crusader på hardcore så kanske joinar upp senare!

Hehe ja du, vad ska man säga angående servrarnas stabilitet egentligen... Många gånger som jag felaktigt klagat på att någon i huset laddat ner när det i själva verket var blizzard som hade problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOGE:

Ursäkta mig men på vilket sätt är "Finns det några HC lirare här?" en bättre rubrik än "d3 hc-klan på swec?"?

Vem som helst som ögnat igenom första sidan på jakt efter trådar där det diskuterades hardcore hade hittat den tråden. Inget fel på rubriken, han nämner både spelet samt sitt syfte med tråden i rubriken. Om något är din rubrik sämre då man inte vet vilket spel det handlar om när din tråd visas i "nytt i forumet".

Jag tror vi både vet vad problemet var, och det var definitivt inte rubriken då jag som har absolut noll intresse av hardcore la märke till den.

Hehe ja du, vad ska man säga angående servrarnas stabilitet egentligen... Många gånger som jag felaktigt klagat på att någon i huset laddat ner när det i själva verket var blizzard som hade problem.

Jaja, sluta lek moderator nu.

Det var i själva verket inte blizzard som hade problem heller.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Jag söker lite folk att spela på hardcore med också. Adda Wredee#2864 om nån vill spela.
spelar gärna rifts på T1 - T3.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/wredee-2864/hero/38393618

Visa signatur

3200+ Venice | DFI LP Nf4 Ultra-D | 4*512mb | Gainward 6600gt | tot. 490gb | Tagan 430W | + en bärbar
Super pi: 26.875

Permalänk
Medlem

Äntligen några som faktiskt kör HC. Alla lirar ju Softcore. :/
Har inte mer än 30 timmar på HC men är mycket roligare än soft.
Lirar T1 rifts / normal bounty farms.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moos3Helge-2696/hero/40252...

Älskar vapnet och condemn, oneshottar ibland T1 blåa med lite tur.

Är dock borta i två dagar, så kan lira på lördag men lägg gärna till mig!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.