Permalänk
Medlem

Datakomponeter

Hej jag litar inte på min förmåga att bygga en data. Så jag undrar om jag köper Datorkomponenter från Komplett eller Inet kan jag be dem att bygga ihop datan åt mig då ?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ezlilm:

Hej jag litar inte på min förmåga att bygga en data. Så jag undrar om jag köper Datorkomponenter från Komplett eller Inet kan jag be dem att bygga ihop datan åt mig då ?

*dator*
*datorn*

OnT: Inet har som sagt montering, ganska säker på att även Komplett gör det åt dig.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Båda återförsäljarna har möjlighet att bygga dator utav ett eget urval av komponenter.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av Ezlilm:

Hej jag litar inte på min förmåga att bygga en data. Så jag undrar om jag köper Datorkomponenter från Komplett eller Inet kan jag be dem att bygga ihop datan åt mig då ?

Det kan du göra hos båsa som andraar sagt, jag har beställt från båda och min upplevelse är den att inet vinner i hästlängder

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för era svar hjälpte mig mycket =D