Permalänk
Medlem

Problem med chrome

Hej!

Jag har ett problem. Vet ej om det är windows eller chromes fel men jag tror det är windows. Testade lite random commands på datorn här om dagen(CTRL+SHIFT+F11). Det gjorde så upplösningen och färgerna blev konstiga men har åtgärdat det problemet. Dock så har jag märkt att när jag ska öppna en länk i en ny flik och jag klickar på mushjulet så öppnas minst 2 nya flikar med samma program. Vet någon en lösning för detta?

Permalänk
Medlem

Detta gör mig snart galen så vill gärna ha ett svar

Permalänk
Medlem

Skrev jag detta på rätt del av sweclockers?

Permalänk
Medlem

Hände samma sak med mig, startade om datorn ett par gånger och det försvann sedan.

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Trots tidigare tillsägelse fortsätter du bumpa dina trådar. Tyvärr känner jag mig därför tvungen till att låsa din tråd. Observera att det ej är tillåtet att skapa en ny tråd om samma frågeställning.

Citat:

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

screamin-daemon/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...