Microsoft visar interaktiva paneler i Windows 8

Permalänk
Medlem

ser riktigt bra ut, tummen upp M$

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Paramatasking ftw!

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Låter som exakt de problemet jag hade, orsaken var korrupta systemfiler.

För att lösa korrupta systemfiler behövs två kommandon köras ( som admin ) och dessa tar ca 15-60 min var.

dism /online /cleanup-image /restorehealth
sfc /scannow

Jo jag körde dessa, eller försökte i alla fall, dism kommandot fastnade varje gång och sfc kommandot hittade inget, antagligen för att dism kommandot inte fungerade.

Men nu funkar allt som det ska efter en ominstallation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrithiofeN:

Men har du haft android på datorn eller? (har andriod telefoner sedan 4-5 år och använt wigets där)

... Nej, men jag har kunnat öppna en eller flera kalkylator-rutor som fyller samma funktion, bara bättre på en PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raymond:

Asiat engelska.. jadu de kunde valt någon bättre för intervjun
MS är sjuuuuukt sega på att fixa appar och fixa deras egna, se bara skype och deras email app som är under all kritik.

förstår 50% av vad han säger, för mig låter det mesta som något asiatspråk. Men sen så hör jag ganska otydligt.. Men ja dom borde ha valt en annan person att prata om produkterna istället

Permalänk
Medlem

Skydrive? Är inte det något som har med TV att göra? Trodde inte ms fick använda det namnet längre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Skrivet av Sears:

... Nej, men jag har kunnat öppna en eller flera kalkylator-rutor som fyller samma funktion, bara bättre på en PC.

Huvudsaken var att jag som windows användare tyckte att det såg ganska fränt ut och integrerat ut i hela modern!

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Medlem

Supplies, supplies...

Visa signatur

GPU Asus GTX 780 Ti. Audio DT990, Dac/Amp combo: ican & idac
Moderkort MSI Z87-GD65 ATX CPU i5-4670k@4,6
Minne Corsair 16GB CL9 1600Mhz Nätagg be quiet 750w 80+ gold
Chassi Fractal Design R4 White Skärm Eizo Foris 24" 240hz, Dell 24" IPS
Hårddisk Samsung SSD PRO 256GB, 8 Tb lagring

Permalänk
Medlem

Windows följer som vanligt deras trender där varanat OS är bra. Av det att döma kommer windows 9 att vara något att lägga pengarna på.

Windows 95 - Bra
Windows 98 - Dåligt
Windows Milenium - Bra
Windows 2000 - Dåligt
Windows XP - Bra
Windows Vista - Dåligt
Windows 7 - Bra
Windows 8 - Dåligt
Windows 9 - Troligt bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av DachmanX:

Windows följer som vanligt deras trender där varanat OS är bra. Av det att döma kommer windows 9 att vara något att lägga pengarna på.

Windows 95 - Bra
Windows 98 - Dåligt
Windows Milenium - Bra
Windows 2000 - Dåligt
Windows XP - Bra
Windows Vista - Dåligt
Windows 7 - Bra
Windows 8 - Dåligt
Windows 9 - Troligt bra

Du får byta plats på me och 2000 där

Permalänk
Medlem
Skrivet av DachmanX:

Windows Milenium - Bra
Windows 2000 - Dåligt

Vad i hela friden babblar du om? 2000 är/var månget månget gånger bättre än ME.

Permalänk

Tycker som många andra att Win8 inte funkar speciellt bra på en dator utan pekskärm.
Därför köpte jag en Surface Pro , men där märker man att vissa funktioner som att maxi-minimera samt att plussa ut menyer är nästan omöjligt eftersom man inte kan zooma ut fönstren lokalt där det behövs
Den funktionen har Apple löst mycket bättre i Ios
Djupt besviken på skiten

Permalänk
Skrivet av DachmanX:

Windows följer som vanligt deras trender där varanat OS är bra. Av det att döma kommer windows 9 att vara något att lägga pengarna på.

Windows 95 - Bra
Windows 98 - Dåligt
Windows 2000 - Bra*
Windows Milenium - Dåligt*
Windows XP - Bra
Windows Vista - Dåligt
Windows 7 - Bra
Windows 8 - Dåligt
Windows 9 - Troligt bra

*Bytte plats^^

Så det blir mer eller mindre såhär kan man säga?

Källor: www.FanBoysAnonymous.com www.GlobalNerdy.com

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX