Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Ouch. Krya på dig!
Projektet ser riktigt nice ut dock

Du borde fixa något fotstöd också dock i still men någon lutande platta som kan rotera delvis runt en axel. (i samma trä som bänkskivan då självklart)
Tänker på att sittställningen ser ut att kunna belasta knäna efter ett tag.

aadå! ska bli det med hehe bra idé med samma trädslag som bänkskivan (y)

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Fina svetsfogar!

Permalänk
Avstängd

Sjysta svetsar för att vara första gången, riktigt bra.

Tycker konstruktionen påminner om ett hemmagym, det kanske går att kombinera och lägga till lite vikter så man kan träna lite när kartor laddas?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Vad kul att se att se att ditt projekt fortfarande lever!

Det var jag som hade det andra projektet som var väldigt likt ditt ungefär samtidigt. Men jag avslutade mitt pga. kostnaden och tidsbristen. Det var dålig planering av mig, sista året på gymnasiet att som projektarbete och aldrig svetsat förr, göra något så stort. Inga sponsorer dessutom, kostade mig 11 000 kr för endast stålet! Menmen, jag är glad att jag testade på det, lärde mig mycket

Råkade hitta detta projekt, blev så glad!

Permalänk
Medlem

Så stor frågan är. Blev den klar?

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeGreeZ:

Så stor frågan är. Blev den klar?

Haha jadu.. den blev aldrig klar.
Jag läste upp mina betyg och utbildade mig till maskiningenjör, vilket var av stort intresse, efter alla projekt!
Samtidigt träffade jag en tjej, som idag är min fru och mor till min dotter.

Life goes on!